hjelp??!

jari

Andre møte med forumet
jeg lurer på om d e r noen som vet hva dette er...når jeg sover om natta ligger jeg som regel på siden me bena bøyd,når jeg skal snu meg å tar bena ned er d som om det rakner i magen ..er så vondt at jeg må holde pusten mangen ganger[8|]når jeg sitter å skal reise meg er det også sånn av å til..er d farlig??noen som har sånn..??noen som har forslag til jentenavn foressten??har ikke peiling på hva hun skal hete..[:)]

har hatt den følelsen noen ganger ja.
De sier det er fordi magen og ting innvendig strekker seg for å få plass til baby`n...

Hei på deg [:)]

Har fått de smertene noen ganger, og det er skikkelig vondt.
Men jeg trur ikke det er farlig, bare ting og tang som blir litt strekt [:)]

Har ikke vært borti slike smerter, men jeg tenkte å komme med navneforslag til jenter...
Vi vet ikke hva vi får, men på guttesida er vi vel i grunn ganske klar på at vi ønsker Lars. Det er familienavn i samboeren min sin familie. Jentenavn er vi noe mer usikker på. Har krympet oss ned til 4 aktuelle: Martine, Marie, Nora og Thea. Jeg håper på Nora, men vi skal jo være to om å bestemme dette,da... Lykke til!

Har ikke kjent noe sånt ... hørtest ikke godt ut da! Men når jeg snur meg fra ene siden til den andre ligger ofte lille nurket igjen på den siden som var ned mot madrassen først - tar en stund før det h*n legger seg til igjen [:D] Kan jo være noe lignende kanskje? Men med meg gjør det ikke vondt ...

Navn? Vi har både guttenavn og jentenavn klart ... tror vi ... men det får være en hemmelighet ... mange fine da! Men det viktigeste er vel at mor og far er enig. Eller visst dere ikke vet kjønn; velg hvert deres kjønn..?

Back
Topp