Hjelp!

Pallar

Elsker forumet

hmm vet ikke...

jeg hadde ikke gjort det[;)]

Jeg synes jo det var litt merkelig, men det trenger jo ikke ligge noe mere bak. Det kan jo hende du får deg en ny kompis[;)] Men om jeg skal gi deg ett godt tips, så er det at du ikke holder det skjult for samboeren din.

ORIGINAL: MissOddsteenOGMichee

hmm vet ikke...

Ganske sikker på at jeg kunne gjort det med et par av kameratene til gubben... [;)]

Men jeg hadde vel ringt gubben og sagt fra, eller bare sendt en mld. "Vet du, "Per" kommer for å se film, for han kjeder seg" casual, som om det var en hvilken som helst venn eller venninne.

Kanskje han kjeda seg, og tenkte kanskje at du gjorde det samme siden sambo er borte?
Kanskje han vil bli bedre kjent med deg?

Jeg hadde sagt ja jeg...

Jeg kunne fint sett en film sammen med kompisen til sambo.[:)] Tilogmed bestilt pizza sammen.[:D] Og det uten at det hadde gjordt hverken meg eller sambo noe.[:)]
Men nå kjenner jeg han godt da.[:D]

ORIGINAL: Gaura

ORIGINAL: MissOddsteenOGMichee

hmm vet ikke...

Men hva svarer man da? Han vet jo at jeg bare sitter alene på kveldstid uansett... [&:]

hehe det var det da, hadde blitt litt kleint[8D]
men hadde sendt en melding til gubben først

ORIGINAL: TheGoodWife

Det var litt spesielt. Men kan jo hende han bare vil se film. [8D]

Hva sier mannen din til det da?

ORIGINAL: Nutteputta

Kanskje han kjeda seg, og tenkte kanskje at du gjorde det samme siden sambo er borte?

Jeg hadde sagt ja jeg...

Ja, jeg liker jo fyren. På ett vennskapelig plan, så jeg har ikke noe i mot å bli bedre kjent med han. Skulle bare ønske sambo var her også [X(]

Jeg hadde sagt ja jeg...

Ja, jeg liker jo fyren. På ett vennskapelig plan, så jeg har ikke noe i mot å bli bedre kjent med han. Skulle bare ønske sambo var her også [X(]

Så lenge ingen av dere mener noe mer med det, så synes jeg faktisk at samboeren din har å respektere det. Han kan ikke nekte deg å få kompiser for resten av livet ditt. Og det at det faktisk er en kamerat av han burde jo gjøre ting litt lettere?

ORIGINAL: Inmari

Jeg hadde sagt ja jeg...

Så lenge ingen av dere mener noe mer med det, så synes jeg faktisk at samboeren din har å respektere det. Han kan ikke nekte deg å få kompiser for resten av livet ditt. Og det at det faktisk er en kamerat av han burde jo gjøre ting litt lettere?

hadde sakt nei.. på en eller annen måte.. kjipt å gjøre sambo din sjalu da.. tenk om det var deg... gjør bra vondt

ORIGINAL: daama

hadde sakt nei.. på en eller annen måte.. kjipt å gjøre sambo din sjalu da.. tenk om det var deg... gjør bra vondt

[:)]

Back
Topp