Hjelp :(

Ga henne 6 ml midt på dagen igår, å like etterpå fikk hun bæsjet.. Men det var bare tynnflytenede, minnet litt om obstipasjonsdiarè...

Magen er fortsatt hard og hun spiser ikke så mye [&:]

Eneste rådet legen kom med var - " Dere får prøve å trøste henne da" [&o]
Akkurat som vi ikke har prøvd det [:(]

Jeg kokte opp litt svisker igår kveld og ga henne 3 ts med sviskesaft, ikke hatt noen effekt enda [:'(]

Håper virkelig at det skjer noe her snart nå..

Vi bruker malt i hver flaske , han fikk litt vondt i magen av det i starten men gikk fort over, vi MÅ bruke malt i hver flaske ellers så blir han forstoppa.. av og til får han sviskemos og sviskesaft i tilegg for det kan gå opptil 3 dager uten at han bæsjer å da er han sur da :p

Husk det er viktig å drikke mye når man tar duphalac ellers fungerer det dårlig.

Jeg visste ikke det engang at de små kan ha duphalac...er ikke det olje sterk?

Masse aktivitet og drikke :-)))))

http://www.felleskatalogen.no/pasientutgave/;jsessionid=CBCBCDD4934760C1DF4BC485BC2DA48F?mainpage=/pasientutgave/show.do

Da har vi nettopp kommet hjem fra sykehuset, ble innlagt igår kveld med sterke magesmerter [:(]

Har fått oljeklyster x 2 å fått ut masse!!! Så hun var nok forstoppet.. Fant ingenting på rtg eller blodprøver...

Lille snupp var helt utslitt etter alle undersøkelser igår og sov fra 23-07 [:)]

Var tøft å se at snuppa hadde det så forferdelig vondt, jeg gråt nok sikkert like masse som henne om ikke mer!![:(]

Men nå har vi ei blid og opplagt frøken som storkoser seg og endelig spiser igjen [:)][:)]
Igår spiste hun bare 400-500 ml kanskje, gikk over 8 timer uten å spise, hun som spiser hver 2 time til vanlig [&o]

ORIGINAL: småtrollene

Prøv å ta litt såpe på en q-tips å føre den rett innfor rompehullet, det skal vist irritere tarmen slik at den presser bæsjen ut. Har prøvd det på mine barn å det funket[:)]

Det anbefaler ikke jeg.. ikke lurt å irritere de små i baken.... Da er det bedre å ringe legen å høre....Ang dosen og evt prøve noe annet.

så godt å høre at dere fikk hjelp!! Kan tenke meg det var vondt å se hun ha det så vondt!! uff, bra det ble orden på det[:D]

Uff, stakkars liten, så godt å høre at dere endelig fikk hjelp. Får håpe dette holder og at hun fra nå av får tømt seg skikkelig[:)]

ORIGINAL: bennylure

Uff, stakkars liten, så godt å høre at dere endelig fikk hjelp. Får håpe dette holder og at hun fra nå av får tømt seg skikkelig[:)]

Godt å høre hun fikk hjelp! Fornøyd mor og datter endelig nå da! [:D][:D]

Back
Topp