Hjelp.......

*CS*

Glad i forumet
Var på do nå istad, og har ikke fått gått sånn ordentlig på do på en stund,men nå fikk jeg gjort litt... Problemet er at når jeg tørket meg var det blod. Helt friskt blod.[&:] Burde jeg bekymre meg eller var det bare fordi jeg var sår.....? [8|]

Altså blod fra nr.2?
Kan jo hende det er en hemoride, vanlig når man er gravid det.
Se det an, og hvis det fortsetter så kjøp sånn krem på apoteket

Hehe, jepp fra nr 2..

Hmm, ja kanskje det.... Skal til legen på tirsdag også så kan jo ta en liten prat med ho..
Det værste er at jeg tenker kreft med engang[8|] Hadde endel om det på skolen så blir jo helt paranoid..

ORIGINAL: *CS*

Hehe, jepp fra nr 2..

Hmm, ja kanskje det.... Skal til legen på tirsdag også så kan jo ta en liten prat med ho..
Det værste er at jeg tenker kreft med engang[8|] Hadde endel om det på skolen så blir jo helt paranoid..

Neida! det er jo ikke kreft! Som sagt: hemorider er VEEEELDIG vanlig når man er gravid, jeg fikk det også forrige gang[;)] Da bldde jeg fra nr 2. En heeelt ufarlig ting[;)]

Det trenger ikke være hemorider, men det kan være en liten rift i baken og da kommer det frisk blod. Prøv å spis litt mer fiberrik, sviske + drikk mye vann så blir det bedre:)

ORIGINAL: Jordbærjente

Det trenger ikke være hemorider, men det kan være en liten rift i baken og da kommer det frisk blod. Prøv å spis litt mer fiberrik, sviske + drikk mye vann så blir det bedre:)

signerer denne, jeg var mye hard i magen når jeg gikk med prinsessa, og da kom det ofte litt blod når jeg endelig fikk gått på
do!!
det er absolutt ikke farlig, men prøv å holde magen i gang, det er viktig å bevege seg endel og drikke mye vann[;)]

Back
Topp