hjelp!

Godt råd: Øv flere ganger hver dag på teoritentamen.no! Jeg fikk mye mere ut av det enn å lese i boka...Ta teoriprøva, ikke gi opp hvis du stryker...prøv igjen etter to uker :) Finn en bra kjørelærer, be han bestille oppkjøring til deg og si at du trenger lappen på "kortest" mulig tid! Be han om å bruke flere timer og masse tid på deg fram til oppkjøringa!!! Masse lykke til. Skal selv ha oppkjøring i August (er 27 år, 5 mnd på vei) krysser fingrene ;)

Klem

Kjøp oppgave boka som tilhører teori boka og jobb deg gjennom den oppgave for oppgave:D
Øvde på teorien i går og jobba meg gjennom hele oppgave boka i går. Tok teorien i dag og fikk bare 2 feil:D

hehe... det er bare å sette i gang. ta deg selv i nakken og si at nå måå du få tatt den j**** lappen...
jeg har selv lappen, men min samboer på snart 24 er en smule treg.. han har nå satt seg ned for å lese og få gjort seg ferdig før snuppa kommer...

stå på.. du klarer dette

sniker og kommer med et kjempe tips...

legg deg tirlig får du er for trøtt..
spis drikk røyk??? puss tenner sjekk evt lys komfyrer storesøsken ect....

LES  1 kapitell LEGG BOKA FRA DEG OG SOV....

da bearbeider du alt du har lest hele natta og husker dette bedre...

gå inn på teoritentamen.no kjøp kort for 24 timer test om du består dra på kjøreskolen ta testen sett deg lengst inn i lokalet og gjør det samme der som hjemme....

jeg besto på 1 forsjøk skriftlig med dyslksi på denne måten med 1 feil...

tvi tvi lykke til

Back
Topp