hjelp!

x1xlillemille88

Forelsket i forumet
nå trenger jeg virkelig motivasjon!! jeg har holdt på med lappen i evigheter nå bare fordi jeg er så UTROLIG treig med den j**** teoriprøven. [:@] 
Jeg er ferdig med alt annet så jeg har bare den og oppkjøring igjen!! jeg tok prøven i fjor og da hadde jeg bare to feil for mye, også må man vente to uker før man kan ta den på nytt og da glemte jeg hele greia. Nå har jeg en liten i magen som sikkert ville satt pris på å bli kjørt hit og dit i fremtiden så nå MÅ jeg bare ta lappen. Men jeg skjønner ikke hvor jeg skal begynne, jeg kan jo ikke lære meg hele teoriboka utenatt? hva gjorde dere når dere tok lappen?

Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel,hehe kanskje JEG kan være din motivasjon.

Jeg startet med lappen når jeg var 16,brukte over 40tusen på serfikatet,strøyk 4 ganger på teoriprøven.
Ga opp,eneste jeg mangler/manglet var mørkekjøring,teorien og oppkjøring.

Jeg er i dag 27 år,og sitter fortsatt uten lappen.
[X(]

ET RÅD,få fingern ut,les,les,les å atter,ta den testen på nettet å bare GJØR det. [:D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel,hehe kanskje JEG kan være din motivasjon.

Jeg startet med lappen når jeg var 16,brukte over 40tusen på serfikatet,strøyk 4 ganger på teoriprøven.
Ga opp,eneste jeg mangler/manglet var mørkekjøring,teorien og oppkjøring.

Jeg er i dag 27 år,og sitter fortsatt uten lappen.
[X(]

ET RÅD,få fingern ut,les,les,les å atter,ta den testen på nettet å bare GJØR det. [:D]

uff så kjedelig da!! skal du prøve på nytt, eller har du gitt opp? Jeg har også brukt masse penger og starta tidlig og folk fikk lappen rundt meg hele tiden. Men jeg hadde en dust kjørelærer som prøvde seg på meg[:@] så det var derfor jeg slutta, hvis ikke så hadde jeg sikkert hatt den nå. drittfyr!
men jeg skal ta den nå, det må jeg bare. Sambo har heller ikke lappen og han har ikke begynt engang. [&:] så en av oss må prøve å få lappen før lille Annabell kommer[:)] 

Ja,jeg driver å små leser på teorien nå om dagen,var å kjøpte boka.
Men,jeg skal ta intensivkurs da,i Nord-Norge [:D]
Så når jeg forhåpentligvis har bestått den,så har jeg brukt 80tusen på lappen,hehe.
Det er RIMELIG sykt altså,men,men sånn går det.

Det med kjørelæreren din e rjo bare helt sykt,for en fjått.
Du får bare finne en annen køreskole,evt nekte å ha han om det ikke finnes andre kjøreskoler,eller kreve at noen skal være med i bilen.
For tro meg,du vil IKKE drøye å få deg lappen så lenge som jeg har gjort altså,hehe.

teoriprøven strøk jeg på et par ganger, helt til jeg tok meg selv hardt i nakken og satte meg ned og las skikkelig!!! Da gikk det bra. jeg tok også utallige "wannabe" teoriprøver på nettet... fikk litt øving da også... stå på, dette klarer du nok :)

hoff ja det er mye penger! Men så bra at du har starta på det igjen da[:)]
ja han var en skikkelig fjått! men det finnes mange kjøreskoler her så det blir ikke no problem[;)]

Håper vi får det til begge to da![:)] skal oppdatere etter at jeg har tatt prøven jeg[;)] 
Masse lykke til[:D] krøsser fingre og tær for at vi snart får lappen begge to!

Leste ut boka to ganger [:)] Og øvelseskjørte mye. Jeg lærer bedre av å kjøre enn å lese da. Men besto hvertfall.

Lykke til

Skal se du får den før meg,for jeg må enda spare litt før jeg får tatt det kurset,hehe [;)]
Skal krysse fingre,og tær for deg iallefall [:D][:D]

Jeg tok intensivkurs når jeg gikk med 1mann (all kjøring og all teori på 2 uker).
Stod på teorien på 1 forsøk.

Men jeg ble så nervøs under kjøringa pga verdens ekleste sensor så jeg har strøket 3 ganger på oppkjøringa da [:-]
Skal snart prøve meg på oppkjøringa igjen...satser på at alle gode ting er 4..hehe.

Her hjalp det og kjøre samtidlig som jeg leste teorien, da fikke jeg satt teorien ut i praksis.
Samt jeg tok mange av de prøvene man dinner på nettet (styr unna gratisprøvene, men ta de man betaler 30kr pr døgn, de er mest lik den du får på biltilsynet).

Lykke til!

ORIGINAL: syddihodet

Jeg tok intensivkurs når jeg gikk med 1mann (all kjøring og all teori på 2 uker).
Stod på teorien på 1 forsøk.

Men jeg ble så nervøs under kjøringa pga verdens ekleste sensor så jeg har strøket 3 ganger på oppkjøringa da [:-]
Skal snart prøve meg på oppkjøringa igjen...satser på at alle gode ting er 4..hehe.

Her hjalp det og kjøre samtidlig som jeg leste teorien, da fikke jeg satt teorien ut i praksis.
Samt jeg tok mange av de prøvene man dinner på nettet (styr unna gratisprøvene, men ta de man betaler 30kr pr døgn, de er mest lik den du får på biltilsynet).

Lykke til!
Ja,er den siden jeg mener.[;)]

Jeg begynte med lappen når jeg var 16, tok teoriprøva når jeg var rett før jeg fylte 18.. hadde 5 feil for mye :(
da mista jeg all motivasjon og ga fa** kjørte masse masse masse, både lovlig og ulovlig etter det.. Nå er jeg 22, tok teoriprøva helt ut av det blå i januar.. Ikke lest en linje i boka, da sto jeg:D :D

Har oppkjøring 19.august ^^

Må bare tenke at dette greier du, å at lappen skal være i boks til den lille kommer til verden!! Bør jo i grunn være motivasjon nok :P hihi ;)

takk for motivasjonen jenter[:D] jeg SKAL klare det! [:D] og masse lykke til til dere andre som driver med lappen[:D]  (hmm.. tror babyverden og facebook må vekk hvis jeg skal klare å lese)[8|]

Har ikke lappen jeg heller å jeg er 31 år[:'(][:'(]
Har igjen oppkjøringa nå da,å SKAL kjøre opp før den lille kommer.Må bare gi meg selv et spark bak å bestille meg time.................................................

ORIGINAL: nita79

Har ikke lappen jeg heller å jeg er 31 år[:'(][:'(]
Har igjen oppkjøringa nå da,å SKAL kjøre opp før den lille kommer.Må bare gi meg selv et spark bak å bestille meg time.................................................

hehe,ja det er håp,vet om ei som fikk seg lappen først i en alder av 35,hehe.
Jeg har jo klart meg FINT uten lappen å da,men guuuud å digg det hadde vært å kunne dra litt lenger enn inn til sentrum når gubben er vekk f.eks,hehe.

Eh, jeg er sikkert ikke noen motivasjon, men jeg bare gikk og tok den jeg, uten å lese. Stod akkurat... Burde nok lest gjennom den boken sånn i ettertid... [&:] Er ikke trafikkfarlig eller noe altså (hehe), men kan ikke alle de reglene om hvor nærmt man kan parkere (kryss, fotgjengerovergang, sving, osv...), kan ikke en døyt om togoverganger (men så har vi ingen her da...[:)]), masse sånne småting som jeg aldri har lært meg...

jeg kjøpte en "aktivitetsbok" som fulgte med teoriboka. tok en av de teoriprøvene som var helt bakerst i boka. uten å jukse. reiste rett til bilsakkyndig å tok teoriprøva og hadde nøyaktig like mange feil som på "min" prøve. husker ikke hvor mange, men var godt innafor marginen :-) Har nå hatt lappen i 9 år :-) WEEE! (der følte jeg meg brått gammel...)

Jeg strøk på første teoriprøven, med 1 feil for mye[:(] Fikk ny prøve 18.mai, så jeg feiret ikke 17.mai det året. satt hjemme og leste! Og da klarte jeg prøven med god margin[:D]

Den 20.juni i år hadde jeg hatt lappen i 10 år, snakk om å være gammel[8D]

Lykke til alle som holder på med førerkort[:)][:)][:)]

Jeg begynte øvelsekjøringen med mamma og pappa når jeg var 16.
Leste teoriboka og gjorde det oppgaveheftet før teoriprøven. Klarte den med god margin. (leste selv, ikke kurs)
Kjørte opp på 18års dagen min.

Stå på, du kommer til å klare det. Finn din studieteknikk som fungerer for deg!
Les godt boka. Gjerne to ganger.
Jeg er puggemenneske så må lese godt de to dagene før en test, da sitter det meste hos meg.

Lykke til!!! [:)]

Back
Topp