hjelp!

Kiwi86

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Jeg og sambo satt å snakket sammen nå å vet dere hva han forteller meg : AT BESTEFAREN HANS ER TVILLING!!!!TENK OM DET ER 2 NURK I MAGEN?????????[&:] kjenner jeg får litt noia her jeg sitter

he he det skjønner jeg godt :) men det funker det å :P

vi snakket faktisk om det her for ikke så leng siden ,.. ingen av oss har det i familien så derfor er jeg veldig rolig , men så smeller det fra ham.. men et sted må det jo begynne... det er jo egenlig sant nok.. men jeg skal ikke. heh e

hjelp, men han sitter å sier det hele tiden nå att d er nok twins!! rart jeg vil på tidlig UL da????[8D]

Tvillinger er ikke bevist arvelig annet enn fra morsiden (egenskapen til å slippe flere egg på en gang = toeggede tvillinger). Moren til samboer er tvilling, men jeg er jo ikke i slekt med henne så er vel liten sjans for det, selvom tanken har slått meg (nå som sist [8D]).

(Heldigvis) er det arvelig fra mors side.

Svigermor er tvilling, mora hennes er tvilling, farfaren til Ø er tvilling, pluss mange andre i slekta.

Men ingen fra min side, så regner med at sjangsen er liten?[:)]

Har tenkt mye på det selv... Min far er tvilling, bestemoren min er tvilling, har søskenbarn og oldeforeldre som er tvillinger[:-][:-][:-]

ORIGINAL: Mollå

(Heldigvis) er det arvelig fra mors side.

Svigermor er tvilling, mora hennes er tvilling, farfaren til Ø er tvilling, pluss mange andre i slekta.

Men ingen fra min side, så regner med at sjangsen er liten?[:)]

Men det som er er att jeg er adoptert også,så vet ikke noe om hvordan min slekt er[:-]

og her og sier dem det e twinser[;)]weeeeeeee
må vente helt til 3 aug eg for å høre hjertelyden.sukkk
håper inners at det bare e en da men man ska aldri si aldri hiihihhi

Er tvillinger på mamma sin side, annenhver generasjon,
men denne gangen var det visst bare ett lite gull i magen [:D]

Håper det ikke er tvillinger her heller. Moren min skulle ha tvillinger, men mistet den ene. Er det ikke sånn at det hopper over et generasjonsledd??[8D]

Min side: Mamman min er tvilling, flere søsken av mormor er tvillinger,oldemor er tvilling, hadde selv 2 i magen sist(mistet ene i uke 5-6)..

Far: søstra hans er tvilling, mora har hatt flere svangerskap med tvillinger(som hun mistet)..

Så nærvøs for 2 ? OH YES!!!!

men kan jo ikke gjøre noe med det, :)

Back
Topp