Hjelp!!! :(

fano

Gift med forumet
Etter at jeg kom hjem i dag fra sykehuset har jeg vært litt aktiv. Har gått mye og hatt stram bukse på meg. Nå når jeg skulle på do så ser det ut som jeg kanskje begynner og blø litt. Det var rosa i bindet [:(] Får helt panikk kjenner jeg, skal jeg blø nå? Hva skjer da? Jeg er jo overstimulert og de har jo rota litt oppi der med ul i dag, men det her begynte ikke før nå i kveld.....Nå er jeg skikkelig nervøs [:(] Er det noen som har vært ovrstimulert som har opplevd det samme eller noe lignende??

Har ingen erfaringer med det..Bare krysser fingrene for at alt er bra jeg...

ORIGINAL: småsmurf

Ville trodd det bare var pga av ul`en, men har ikke erfaring på området[:)]

Sikkert pga UL'n.

Jeg begynte ikke å blø hvertfall.. tok en uke etter medisinstopp for min del[:)]

Jeg har tidligere begynt å blø mange timer etter ul, så er nok bare derfor.[;)]

ORIGINAL: småsmurf

Ville trodd det bare var pga av ul`en, men har ikke erfaring på området[:)]

Jeg blødde litt under slutten av sprøytene. Da de sjekket det ved uttaket sa de at det ikke var normalt, men det kunne skje. De kunne ikke finne noe galt.

Lykke til!

Tror ikke du skal bekymre deg for det[:)] Lett å få litt rifter i en hormonell slimhinne, så er nok som de andre jentene sier.

Dette går bra [:D][:D]

Håper dte ikke er noe galt. Virker som det avtar litt nå, nå er det bare litt brunt spotting go lite, men heg er redd hvis jeg begynner og gå litt og bevege meg at det skal begynne igjen. Skal ringe inn etterpå. Har jo ikke gått på sprøyter på 2 dager og skal sette el sprøyta nå i kveld. jeg har jo også ganske store og frodige slimhinner som de så fint kaller det, og den har begynt og lekke litt før, så jeg håper og krysser fingrene for at det er pga ul i går og i forrigårsd at det er slimhinna de har rota borti. Gud bedre hvor panikk man får da [8|]

Skjønner godt du blir bekymret...
Men det er bare å ringe synes jeg.. ikke verd å bekymre seg sånn.

De er der jo for å hjelpe oss[:)]

Ring du, så får du vel beskjed om at alt er ok , så slapper du av etterpå

Det føles ALLTID verre for den det gjelder, enn det i realiteten er, ihvertfall når man går på så masse hormon +++

Jeg blir helt på tuppa ihvertfalll..... [:-]

Nå har jeg ring ivf klinikken, og fortalte om det rosa utflodet. Og hun sa at det hade hun hørt om flere ganger og det var ikke unormalt siden de har drevet litt oppi der, så da satser vi på at det er greit [8|] Skalhvertfall ta det veldig rolig disse dagene så jeg ikke provoserer fram noe hvertfall [:)]

Der ser du [:D][:D]
Det er bare å ringe

Var herlig å få en beroligende beskjed tenker jeg![:D]

Håper resten av forsøket går strålende og at du ender opp med en liten bebis i magen ![:D][:D]

Hehe, du sier noe der [;)]

Back
Topp