hjelp !

Lilliana

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Oktoberbarna 2021♡
26.april reiser jeg og ungene til wales for å bo hos pappa'n til Lilli. vi kommer til å bo der 1 år eller 2, så familien der får bli kjent med oss også, så flytte tilbake hit og skaffe oss hus, etc.
MEN, vi skal tilbake til norge i juli på 'ferie'. skal samtidig da døpe Lilli Amanda, siden det ikke var noe ledig nå før 26 april[&:]

men så kom jeg og kjæresten frem til at da skulle vi gifte oss i samme slengen ! <3
det skal være litt sånn overraskelses bryllup da. mamma og søstern min er de eneste som vet det så langt. mamma er overivrig og sier 'ja, dere kan ha det her hjemme i hagen, vi kan ha partytelt og blablabla...!' og lillesøstra mi på 17 er helt i 100. mens jeg sitter der sånn 'trenger vi det da? er det SÅ mye styr? er dette nødvendig? ja,ok da...' etc

Jeg aner virkelig ikke hvordan jeg planlegger bryllup, og ikke har vi mye tid, reiser jo om under 1mnd til wales, og kommer tilbake ca 1 uke før bryllupet 24.juli. hjæææælp....

det jeg lurte på da er om noen har noen tips eller noe om hvordan jeg kan gjøre dette så billig som mulig, men ikke virke gnien samtidig [8D]
har ikke så mye penger for å si det sånn[&:]
og noen tips til en fin lett kjole? alltid ønsket meg en sånn prinsessekjole til bryllup etc... men det har jeg ikke penger til hvertfall. brukte er dyre nok de også, men noe til under 1000 lappen liksom? som en hvit linkjole med søte detaljer, eller noe....  uff  blir litt stressa [8D]

har ingen tips desverre men ønsker deg masse LYKKE TIL

kan no kjøpe billig kjole på finn.no? min ligger til salgs der og vet der er mange fine billige kjoler der[:)] lykke til forresten..kjempe koslig og kjekt med bryllup så nyt det[:)][:)][:)][:)][:)]

Vi hadde veldig lite penger da vi giftet oss, men fikk til et supert bryllup uansett. Egentlig skulle vi vente til vi fikk bedre råd, men pappa var blitt skikkelig syk og legene mente at han ikke kom til å klare seg lengre. Han ble syk da jeg var to år gammel og i de siste årene hadde det gått kraftig nedover med ham. Jeg ønsket at han skulle få oppleve bryllupet før han døde, så da måtte vi trekke i noen tråder for å klare det. Jeg fikk brudekjole til innkjøpspris da en venn av forloveren min driver butikk, to kompiser jobber som kokk så de sto for maten (ikke bare selve tilberedingen, men filetering, marinering++). De satte opp en helt nydelig 3-retters meny som passet budsjettet, men allikevel var eksklusivt nok til at ingen merket det. De jobbet i flere dager for å klare det, det var vår bryllupsgave fra dem. De laget også bryllupskaka, velkomstdrink og masse annet. Vi hadde flere venner som serverte, bakte kaker og hjalp til på andre måter. Jeg var veldig nøye på at det ikke skulle merkes at vi hadde snudd på kronestykkene for å få det til og det klarte det. Jeg overhørte flere som diskuterte hvor mange hundre tusen kroner vi måtte ha brukt på dette bryllupet og at det hadde vært det beste bryllupet de noen gang hadde vært i[:D]

Det er det lille ekstra som teller....tilbehøret til maten, at fargene på dekorasjoner/blomster matcher (gjerne ha en farge som du tar igjen i blomster, innbydelser, bordkort, lys++) og ikke minst stemningen. Underholdning er supert, men man trenger ikke mere enn et enkelt garasjeband eller en enkelt person med keyboard og mikrofon

Har ingen erfaring med å planlegge bryllup siden sambo her ikke har gått ned på kne enda, hehe[;)] Men ønsker deg masse lykke til[:D]

ORIGINAL: fru gravdal

har ingen tips desverre men ønsker deg masse LYKKE TIL

[:D]

Du kan få fine kjole på e bay ganskr billig...

takk for tips og lykkeønskninger [:)] dere er topp <3

Back
Topp