HJELP!

VimseHåve

Forumet er livet
Sensommerbarna 2019
Maiskolbene 2023 :-)
Noen tips til litt sjeldne guttenavn? Kan også være utenlandsk i og med at det kommer en liten mulatt her[;)]

Synes Silas er veldig fint (men det var ikke sambo så veldig enig i når vi diskuterte navn[&:]).

Joshua hadde vi tenkt om det ble gutt:-)

Ei venninne av meg har også en sjønn liten mulattgutt, han heter Luca - super fint navn synes jeg [:D]

Og ikke minst Maxwell :-) Litt mer styrke i det navnet[:)]

ORIGINAL: Vugge

Leon, Liam, Noel[8|][:)]

Veldig for Leon, det heter min gutt[:)]
Og Noel er jo litt morsomt, Len baklengs[:D]

Ellers er Joshua, Dominic, Lucas, Leander fine navn synes jeg[:)]

Takk for mange gode svar!!:D Skal høre med sambo om vi kan bli enige[:D] Han er halvt fra ethiopia.. Så vår blir mulattmulatt som jeg kaller det[;)]

Ja jeg også!![:D] Er ikke lenge igjen nå.. Det går så fort..!! Men tenker meg det går seinere på slutten[:-]

Hehe det gjør hun helt sikker[:D] Du er veldig nydelig så hun er heldig hvis hun ligner på deg[:)]

Hehe tviler på du ser så veldig annerledes ut[;)]

ORIGINAL: IkkjeBareMarita

Takk for mange gode svar!!:D Skal høre med sambo om vi kan bli enige[:D] Han er halvt fra ethiopia.. Så vår blir mulattmulatt som jeg kaller det[;)]

Morsomt å høre [:D] Min kjære er fra Etiopia, så her blir det også en liten mulattbaby!! Gode forslag på navn, trengte det!

Å stili! Ca alle etiopere i Norge kjenner jo hverandre!!

vet [:D] Syns også det virker som om alle kjenner alle!

Hehe. Ja ganske merkelig egentlig:P Her kjenner han folk fra hele norge:P

Alvar[:)]

Har sikkert litt med at det egentlig ikke er mange fra etiopia, hvertfall sett i forhold til andre nasjonaliteter [:)] Også er dem jo veldig hjertevarme folk, så tror ikke dem trenger å kjenne hverandre godt, før de inviterer hverandre på besøk osv.

Veldig spennende å se hvordan farge bebisene får syns jeg.. Tenker mye på det [;)]

Fineste barna disse mulattbarna! [;)]

Hva med Liam eller Jona?
Så synes jeg Zakarias er såå pent!

Back
Topp