Hjelp! What to do??

Evita

Elsker forumet
Er hos min far på besøk og har fått servert kaffe og kaker. Men nå har han tatt fram fenalår! Og alle som sitter her vet jo at jeg elsker det...De begynner jo sikkert å lure om jeg ikke tar en bit! :/ What to do?? :eek:

Uff... ta litt.. det går nok bra... så skylder du på at duer mett på kaffe og kaker...!!

Uff... ta litt.. det går nok bra... så skylder du på at duer mett på kaffe og kaker...!!
Ja, jeg vurderer å ta en liten bit, men da vet jeg at jeg får så utrolig dårlig samvittighet etterpå :(
Venter og håper bare de ikke legger merke til det tror jeg.
Uff....skikkelig kjip situasjon...

Ja, jeg vurderer å ta en liten bit, men da vet jeg at jeg får så utrolig dårlig samvittighet etterpå :(
Venter og håper bare de ikke legger merke til det tror jeg.
Uff....skikkelig kjip situasjon...

Håper de ikke legger merke til det da.. *krysser fingra*

Jeg ville latt være, men det er min personlige mening. Om folk lurer, så bare la dem lure. Risikerer ikke spiren i magen fordi man lurer på hva andre kommer til å tenke om man lar være å spise noe gravide skal holde seg unna. Skjønner de tegninga så er det ikke sikkert de tør si noe. Det er en grunn til at det informeres om at gravide ikke skal spise spekemat.

Ta en bit og spytt i bosset :p

Jeg tok en bit slik at de skulle tro jeg spiste, så ga jeg den til eldstegutten istedet :P
Risikerer ingenting her nei!
Heldigvis var dette mitt under Hotel Cæsar så de var helt oppslukt i det :laughing002
Haha, så bra:)

Gullskatt juli12:)

Back
Topp