går en dokmentar på nrk2 21.30 i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tar det opp jegHehe, ja vi skal visst det! Kommer ikke unna nå. Takk for tv-tips. Spørs om mannen er interessert i å sitte i soffan med meg, da../
det er riktig, helt merkelig spør du meg :/ jeg lurte nemlig på å planlegge det sist, men ble for dyrt...... oxo endte det med uplanlagt styrtfødsel hjemmeSatt det på nå. Jeg hadde ikke turt å føde hjemme. Leste foresten et sted at det var egenandel på 4000-5000 for å føde hjemme.
Ja det syns jeg var rart også. Men er vel fordi man får en jordmor for seg selv i de timene man trenger. På sykehuset ser man jo nesten ikke jordmora si hvis de har mye å gjøre. Man er jo nesten heldig hvis hun er der når babyen kommer utdet er riktig, helt merkelig spør du meg :/ jeg lurte nemlig på å planlegge det sist, men ble for dyrt...... oxo endte det med uplanlagt styrtfødsel hjemmejaja, sånn kan det gå.
Ja er sikkert noe de må dekke, men samtidig sparer det staten mer enn det koster (tror jeg da), for du bruker jo ikke sykehuset lokaler/mat/klær/bleier/og alt annet småstæsj man ofte bruker på sykehuset uten å tenke på det (såpe, dusj, strøm) og man ligger jo på sykehuset i 2 døgn som regel. Så jeg syns det er litt merkelig, og dumt for de som ønsker å føde hjemme. Men men kan jo bli endringer etter hvert.Ja det syns jeg var rart også. Men er vel fordi man får en jordmor for seg selv i de timene man trenger. På sykehuset ser man jo nesten ikke jordmora si hvis de har mye å gjøre. Man er jo nesten heldig hvis hun er der når babyen kommer utEr vel ikke så ille, men ikke langt unna mange ganger. Så må man vel betale for utstyr og staten skal vel ha litt. Styrtfødsel ja, det var vel ikke bare bare.
Dette var et sykt program. Noen andre som skal grave ned morkaka i hagen, men ha den i fryseren først?