Hjelp..Vi flytter!

JanneJenta78

Forumet er livet
Etter drøye 7 år i Trøndelag, flytter vi nå tilbake til Skien der jeg er født og oppvokst. Skulle tro jeg gledet meg sinnsykt (gjør jo det og da..[;)]), men begynner å få kalde føtter..hehe..typisk meg [;)]

Dette ble bestemt i forgårs. Sambo har fått seg jobb, og der må han begynne 21 mai..så vi får noen hektiske uker fremfor oss. Er utrolig mye som må ordnes før vi flytter..[&:]

Bare håper vi får råda..hehe..er sinnsykt dyrt å flytte så langt (leie bil og greier) [:'(] Passer veeeeldig bra at studielånet skal betales nå..samtidig som sambo har bursdag, og vi skal i komfirmasjon..wohoo! I tillegg skal vi på sykehuset 9 mai og sjekke hoftene til BA..siden 9 er mitt lykketall, så satser jeg på at alt er i orden!!

Glad mamma kommer oppover 17 mai-helga og skal hjelpe oss å pakke..(for det er det verste jeg vet![;)])

SÅ GØY DA.....[:)][:)]
SKULLE ØNSKE JEG KUNNE FLYTTE "HJEM" JEG OGSÅ -> TIL PORSGRUNN[:D]

ER MANNEN DIN OGSÅ FRA SKIEN ELLER???
DET BLIR NOK GODT BARE DERE HAR KOMMET DERE NEDOVER..!!!
MÅ DERE SE ETTER HUS/LEILIGHET OPPI ALT DET HER OGSÅ ELLER?
ØNSKER DERE LYKKE TIL[:D]

Oj, der blei det action!
Lykke til!
Tenk så godt når de er på plass i Skien, det blir godt det tenker eg[;)]

Skjønner godt at du gruer deg til flyttinga,det er slitsomt.Dere kommer sikkert til og kose dere mye når dere kommer i orden.Lykke til,det går nok veldig bra[;)]

ORIGINAL: Hønemamma

Skjønner godt at du gruer deg til flyttinga,det er slitsomt.Dere kommer sikkert til og kose dere mye når dere kommer i orden.Lykke til,det går nok veldig bra[;)]

sign, har du tid til vår kaffedate allikevel da???[&:] 

oi så gøy da[:D]
da kan vi treffe dere flere ganger så kan ungene bli lekekamerater..hehe
bestandig stress å flytte, men man får jo rydda godt opp da..
lykke til med flyttinga[:)]
hvor i skien området skal dere til da??

klem[:)]

ORIGINAL: Mor til 3 røvere

SÅ GØY DA.....[:)][:)]
SKULLE ØNSKE JEG KUNNE FLYTTE "HJEM" JEG OGSÅ -> TIL PORSGRUNN[:D]

ER MANNEN DIN OGSÅ FRA SKIEN ELLER???
DET BLIR NOK GODT BARE DERE HAR KOMMET DERE NEDOVER..!!!
MÅ DERE SE ETTER HUS/LEILIGHET OPPI ALT DET HER OGSÅ ELLER?
ØNSKER DERE LYKKE TIL[:D]

Nei, han er trønder han..men han er innstilt på å bli østlenning (for en stund iallefall [;)]) Må vel se oss etter et sted å bo etterhvert..er mulig onkelen min skal bygge en tomannsbolig, og at vi kan kjøpe ene delen der [:)] men foreløpig skal vi "kræsje" hos mamma...der det er hjerterom er det husrom![;)]

ORIGINAL: gunnemor

Selvfølgelig!! [:D] Og vi skal ha flere dater når vi kommer på besøk etter flyttinga også [:)]

ORIGINAL: knerthen

oi så gøy da[:D]
da kan vi treffe dere flere ganger så kan ungene bli lekekamerater..hehe
bestandig stress å flytte, men man får jo rydda godt opp da..
lykke til med flyttinga[:)]
hvor i skien området skal dere til da??

klem[:)]

Ja, denne gangen skal jeg være SKIKKELIG kritisk til hva vi tar med!
Vet ikke helt hvor vi skal flytte permanent enda..men skal bo hos mamma på Hyni i begynnelsen.
Blir kjempekos å kunne treffe dere oftere!! [:)]

ORIGINAL: JanneJenta78

ORIGINAL: gunnemor

Selvfølgelig!! [:D] Og vi skal ha flere dater når vi kommer på besøk etter flyttinga også [:)]

godt å høre[;)] 

Ville bare tipse deg om at Vinjes Transport er de billigste til å kjøre lasset for deg.. Vi betalte 14.000 for 16 kubikk, fra Tr.heim t Stavanger..[;)]

signerer denne[:)] Kanskje vi kunne fått til et treff, noen av oss i telemark etterhvert da[:D]

Back
Topp