Hjelp! vet noen noe om dette??

• Trådstarter Trådstarter Luthien05
  • Opprettet Opprettet
L

Luthien05

Guest
Ble sendt til sjekk på sjukehuset pga høy frekvens på fosterlyden i dag.. Der inne lå jeg med bånd rundt magen og alt så fint ut. Fikk også en ultralyd etterpå og der kommer problemet: Den lille har avvik på magestørrelsen (hørte ca 23%), magen er for liten i forhold til antall uker. (for 4 uker siden var den normal..) Hva i alle dager kan dette være? Er den lille i ferd med å sulte ihjel eller?? Fikk ikke noe forklaring, så jeg sitter her med mye redsel i kroppen akkurat nå... anyone?

Vet dessverre ikke hva det kan komme av, håper du får god oppfølging ihvertfall!?

Sender den en *Stor Klem*

nei, det kan jeg ikke svare på - men jeg tror ikke at barnet ditt sulter - barna vokser over hele kroppen av næringen de får vet du, de får ikke tykke eller tynne mager av den... Jeg synes du skal ringe legen du var hos og be om en forklaring - og neste gang noen sier noe til deg hos legen som du ikke forstår så be om en forklaring (leger er alt for dårlige tl å snakke et forståelig språk og trenger å minnes på det)

Har ikke hørt om det jeg heller.. men skal du på videre oppfølging/kontroll??? bare ring og spørr om det du lurer på, kan ikke være gøy å få en sånn nyhet uten å forstå hva det innebærer (føler virkelig med deg..). Man må være direkte og hvertfall ikke sjenert hvis en skal få info i helsevesenet. Lykke til!!!!!!![:)]

Var lege på poliklinikken på ahus, har ikke anelse om navn eller noe.. blir litt hodet-stup når man kommer inn på akuttimer.. Jeg håper at jordmor vet noe da jeg skal til henne på fredag, men.. skal følges opp, men syns ca 10 dager er veldig lenge å vente.. i alle fall hvis den lille har fått et avvik på 23% på 4 uker. ja, ja, pyton i alle fall. Syns de kan ta den lille ut med keisersnitt hvis det ikke bedrer seg, for h*n er levedyktig nå.. (36+1)

Uff skjønner frusterasjonen din kan desverre ikke si hva det er for noe men ring sykehuset du var på de har det på datan og FORLANG forklaring.Det er de pliktet til å gi deg.
Lykke til

klem

Kan desverre ikke hjelpe deg, jeg heller, men antar at de hadde kalt deg inn raskt dersom det var veldig alvorlig. Gir du oss en liten oppdatering når du har vært til kontroll igjen? Vil jo høre at du har det bra:)

ORIGINAL: Er lykkelig gravid

Uff skjønner frusterasjonen din kan desverre ikke si hva det er for noe men ring sykehuset du var på de har det på datan og FORLANG forklaring.Det er de pliktet til å gi deg.
Lykke til

klem

Ja, gjør det med en gang!

Back
Topp