Hjelp, var det vannet som gikk ?

Malinngzz

Andre møte med forumet
I natt i 0430 tiden våknet jeg av at jeg ble våt. Kom masse væske som var varmt. Akk som jeg skulle tisset på meg, men fikk ikke stoppet det. Da jeg reiste meg kom det mer. Men etter dette ikke kommer noe mer. Men hatt litt tak i rygg og mage men klart å få sovet til nå. 0930. "Vannet" luktet ikke typisk urin. Var helt blankt og fint. Har ikke turt å ringe føden da jeg er redd jeg bare tisset på meg. Er i uke 37+6 i dag.
Hvordan viste du at vannet gikk ?

Var ganske sikker fordi det berre rant ut utan at deg pressa (fossa ikkje ut hos meg før på klinikken når dei skulle måle opning). Eg både kjente og høyrde "kneppet":-P Var blankt, men litt matt i fargen også kanskje.. Med litt kvite små flak (nesten som størkna mjølk når du skyller ein gammal mjølkekartong. Kom pittelitt lyserosa på papiret.. Kjente ikkje lukta før eg måtte ta urinprøve på klinikken (eller fostervannprøve, ;P for det kom masse av det.. Haha!) kjente igjen lukta frå når eg har tatt imot lam under lemminga hos foreldra mine.

Ring føden du.

her sa det "knepp" rett etter at jeg hadde lagt meg også rant det bare. husker ikke noe i forhold til lukt, da det er 5 år siden. var litt missfarget da baby hadde bæsjet i vannet.

Trodde jeg hadde urinlekkasje, var kun i uke 33+2. Hadde vært på do å reiste meg. Da rant det å fikk ikke stoppet det selv om jeg kneip. Turte ikke ringe føden selv om jeg burde ha gjort det ...ringte etter 5 timer . Visste vel innerst inne st drt var vannet som gikk. Ville ringt visst jeg var deg

Du klarte ikke holde det igjen så da er det jo selvfølgelig vannet som gikk :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Var urin. De tror hun lå og la såpass press på blæra så derfor jeg ikke klarte å holde igjen :)

Back
Topp