Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nummer 1, når jeg gikk ut av senga, 16 dager før termin, med nummer 2 opplevde vi dessverre tidlig vannavgang trolig grunnet infeksjon, vannet gikk da puljevis i svangerskapsuke 21, med nummer tre kom det litt 2 dager over termin, men mulig jeg hadde to hinner for mesteparten måtte de ta under fødsel.
Nr 1 ble vannet tatt på sykehuset. Pga igangsetting. Nr 2 gikk vannet når ungen kom. Nr 3 ble vannet tatt på sykehuset pga igangsetting er litt spent nå om jeg blir igangsatt eller om det starte selv.
Vannet gikk på kvelden, da jeg slappet av i sengen.
En time senerer kom riene, og vi måtte dra til føden på rie nummer tre.
Veldig glad for at jeg var hjemme da vannet gikk, men man må jo bare ta det som det kommer.
Vannet gikk og det lakk mye, måtte bruke håndkle hjemme og stort bind på sykhuset når jeg kom dit etter ca 8-9 timer etterpå. Men vannet måtte til slutt taes av jordmord. Mest sannsynlig hadde det kommet hull langt oppe siden åpningen ikke ble mer enn 5 Cm før de måtte ta vannet etter mange timer siden ingenting skjedde, bare vonde rier....