Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Gikk hjemme i sofaen begge gangene! Ble stressa og skalv, samtidig som jeg Lo og syns det var veldig spennende måtte løøøpe til doen og det rant som bare det så alt ble kliss vått og ekkelt!!
Med førstemann gikk det etter ett døgn med rier og da var vannet grønt..
Med andremann gikk det ett døgn før riene startet
Jordmor tok vannet på sykehuset begge gangene. Med nr 2 fikk hun ikke hull når det ikke var ri, så med 10cm og rie fikk alle i rommet seg en skikkelig plask
Har alltid trodd at disse splasjene eg ser på film er overdrevent, men neida, splasjet kom.
Kjente litt pipling, så eg reiste meg opp, og dermed kom det en svær dam i full fart på gulvet. Og det fortsatte å renne det neste døgnet. Så eg gikk rundt hos svigermor med et håndkle rundt livet, og et mellom beina.
Det gikk mens jeg strakk meg etter fjernkontrollen, lå på sofaen hjemme. Kjente et pop, så føltes det ut som om jeg tisset på meg, jeg reiste meg opp og det sa splæsj utover det nyrensede teppet. Noen min. etter kom riene med 1 min mellomrom, så det føltes litt dramatisk for en førstegangsfødende ihvertfall.
Har gått på sykehuset i sluttfasen av fødselen ved hjelp av jordmor alle 4 gangene. Nå er jeg 1 dag over termin og hadde vært moro å få oppleve at vannet går