Hjelp vær så snill :o

HøstGlede<3

Forelsket i forumet
Heii, var på 3D ultralyd idag og har helt siden sist ultralyd "visst" at det var ei jente, men bildene denne gangen av kjønnsdelene viste ikke direkte jente, så nesten ut som en blanding.
Hva syns dere? :o

ImageUploadedByBV Forum1432935988.916080.jpgImageUploadedByBV Forum1432935998.939432.jpgImageUploadedByBV Forum1432936006.491946.jpg

Legger ved tre av samme bilde med litt forskjellig skyggeinnstillinger :p
Tror fortsatt det er jente, men det ser ut som det er noe "mer" der på en måte.. Håper det ikke er noe galt med tissen hennes :o

Har ikke nok kunnskap til å kunne avgjøre noe sånn :p Hva sier de som jobber med dette? Må vell ha en formening når de fikk en så god sjans til å titte?

Klitorisen til en jentebaby kan være ganske hoven, pga hormoner. Så er nok muligens derfor.

Alt er nok bra med den lille, om ikke ville nok den som utførte ultralyden sagt noe:)

Jeg har hørt det skal være to streker, og det var det jo :-) da jeg var på ul med sønnen min så det heeeeelt annerledes ut, "utstyret" vistes kjempegodt og det så rett og slett ut som han var godt utrustet, men det var jo helt normalt når han kom ut ;-)

Ja alt er vel med barnet :-) dette var 3D ultralyd kun for "kosen" uten fosterdiagnostikk.
Gynekologen sa selv at hun var usikker pga dette bildet. Skulle egentlig bare sjekke fordi svigermor var med på ultralyden, hun har 3 sønner, og et barnebarn fra før som er gutt :p så det er ikke til å skyve under en stol at hun blir ekstra glad for ei lita prinsesse i familien ;-) hehe. uansett hvordan hun snudde sonden var det vanskelig, hun var ganske urolig også :p
men antar jeg kan fortsette å innrede jenterom ❤️

Heii, var på 3D ultralyd idag og har helt siden sist ultralyd "visst" at det var ei jente, men bildene denne gangen av kjønnsdelene viste ikke direkte jente, så nesten ut som en blanding.
Hva syns dere? :o

Vis vedlegget 119333Vis vedlegget 119334Vis vedlegget 119335

Legger ved tre av samme bilde med litt forskjellig skyggeinnstillinger :p
Tror fortsatt det er jente, men det ser ut som det er noe "mer" der på en måte.. Håper det ikke er noe galt med tissen hennes :o

Oj se der ja!! :-) De bildene hadde fått meg til å bremse litt rosa innkjøp framover :-)

Jeg hadde nesten dratt en gang til på ul før jeg kjøpte noe rosa haha :p

Back
Topp