Aprikosblomst
Elsker forumet
Nå har det seg slik at det var manko på folk i fellesferien på arbeidsplassen min. Snille, søte meg tilbydde meg å droppe ferien min (som er i fellesferien, vi skulle egentlig til Sunny Beach) for å heller hjelpe til på jobben
Dette på en betingelse: at jeg slipper å jobbe nå i juni, slik at jeg kan dra på ferie med en gang skolen er ferdig. Det var helt greit!
Så da drar nok jeg og kjæresten til Tyrkia (Alanya) eller Bulgaria (Golden Sands) i neste uke! Jippi, 2 ukers ferie med sol og varme :-D
Hvis vi reiser til Bulgaria drar vi med Ving og Thomas Cook air (elsker dem!!). Bulgaria er en trygghet for meg da jeg har vært i landet mange ganger, selv om jeg aldri har vært i Golden Sands. Det er ikke så sykt varmt der i juni, noe som er fint om kvalmen melder seg.
Reiser vi til Tyrkia drar vi med Tyrkiareiser og Sun Express (et tyrkisk flyselskap, aldri reist med før...) Jeg har flyskrekk, så flyselskap er en forutsetning for min trygghet ombord..
Har også vært i Tyrkia flere ganger. Der er det også en del severdigheter og andre ting å finne på. Jeg vet også at de er flinke med mat der nede!
Litt kjedelig med 2 timers busstur fra Antalya flyplass.
MEN: hvilken destinasjon av disse to ville dere ha valgt???????
Jeg er så himla usikker..
Er forresten 6+2 når jeg drar og 8+2 når jeg kommer hjem.
Noen input? Erfaringer? Meninger? Blir evig glad for alt
Sent from my iPhone using BV Forum
Så da drar nok jeg og kjæresten til Tyrkia (Alanya) eller Bulgaria (Golden Sands) i neste uke! Jippi, 2 ukers ferie med sol og varme :-D
Hvis vi reiser til Bulgaria drar vi med Ving og Thomas Cook air (elsker dem!!). Bulgaria er en trygghet for meg da jeg har vært i landet mange ganger, selv om jeg aldri har vært i Golden Sands. Det er ikke så sykt varmt der i juni, noe som er fint om kvalmen melder seg.
Reiser vi til Tyrkia drar vi med Tyrkiareiser og Sun Express (et tyrkisk flyselskap, aldri reist med før...) Jeg har flyskrekk, så flyselskap er en forutsetning for min trygghet ombord..
Har også vært i Tyrkia flere ganger. Der er det også en del severdigheter og andre ting å finne på. Jeg vet også at de er flinke med mat der nede!
Litt kjedelig med 2 timers busstur fra Antalya flyplass.
MEN: hvilken destinasjon av disse to ville dere ha valgt???????
Er forresten 6+2 når jeg drar og 8+2 når jeg kommer hjem.
Noen input? Erfaringer? Meninger? Blir evig glad for alt
Sent from my iPhone using BV Forum