Hjelp! Ubestemt frøken :)

Aprikosblomst

Elsker forumet
Nå har det seg slik at det var manko på folk i fellesferien på arbeidsplassen min. Snille, søte meg tilbydde meg å droppe ferien min (som er i fellesferien, vi skulle egentlig til Sunny Beach) for å heller hjelpe til på jobben :) Dette på en betingelse: at jeg slipper å jobbe nå i juni, slik at jeg kan dra på ferie med en gang skolen er ferdig. Det var helt greit!

Så da drar nok jeg og kjæresten til Tyrkia (Alanya) eller Bulgaria (Golden Sands) i neste uke! Jippi, 2 ukers ferie med sol og varme :-D

Hvis vi reiser til Bulgaria drar vi med Ving og Thomas Cook air (elsker dem!!). Bulgaria er en trygghet for meg da jeg har vært i landet mange ganger, selv om jeg aldri har vært i Golden Sands. Det er ikke så sykt varmt der i juni, noe som er fint om kvalmen melder seg.

Reiser vi til Tyrkia drar vi med Tyrkiareiser og Sun Express (et tyrkisk flyselskap, aldri reist med før...) Jeg har flyskrekk, så flyselskap er en forutsetning for min trygghet ombord..
Har også vært i Tyrkia flere ganger. Der er det også en del severdigheter og andre ting å finne på. Jeg vet også at de er flinke med mat der nede!
Litt kjedelig med 2 timers busstur fra Antalya flyplass.

MEN: hvilken destinasjon av disse to ville dere ha valgt??????? :) Jeg er så himla usikker..

Er forresten 6+2 når jeg drar og 8+2 når jeg kommer hjem.

Noen input? Erfaringer? Meninger? Blir evig glad for alt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

ALANYA!! Her bor jeg ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kan gi deg masse info på chat btw

Jeg ville dratt til alanya. Liker meg veldig godt der

05.01.2015 <3

Det er sååå mye fint å se i alanya. Om du er interessert i å se ting da haha. Hvis ikke så er stranda her knall bra! Aller best på Kleopatra siden

Det er sååå mye fint å se i alanya. Om du er interessert i å se ting da haha. Hvis ikke så er stranda her knall bra! Aller best på Kleopatra siden

Ja, har vært der før og elsker Alanya! :) Det eneste som skremmer meg litt for reisen er flyskrekken min, fordi Sun Express er ukjent for meg, men prøver å manne meg opp! Hehe.
Elsker å oppleve ting. Var på båt-tur, jeep safari og oppe i borgen sist! :)

Hvordan har du det som gravid der nede? :D

Å være gravid her er kjempe bra. Ul ved hver legetime. Første ul er i uke seks. Det er standard. Og gyn som man går til under hele svangerskapet tar imot barnet på sykehuset :)
Jeg er veldig glad jeg et gravid her fremfor i norge

Å være gravid her er kjempe bra. Ul ved hver legetime. Første ul er i uke seks. Det er standard. Og gyn som man går til under hele svangerskapet tar imot barnet på sykehuset :)
Jeg er veldig glad jeg et gravid her fremfor i norge

Oi, for en fin ordning! Skulle ønske det var slikt i Norge også :P
Enn med maten og alt det da? :)

Jeg er ikke glad i tyrkisk mat. Savner ferdigmaten fra meny hahaha

Jeg er ikke glad i tyrkisk mat. Savner ferdigmaten fra meny hahaha

Haha, det kan jeg tenke meg :) Maten er som regel god når man er på ferie, men blir vel noe annet når man bor der. Vet heldigvis av en del gode og flotte restauranter i Alanya :D
Så må jeg ærlig innrømme at etter at du fortalte om prosedyrene mtp en graviditet, så føler jeg meg mye tryggere (om det skulle skje noe uforutsett) :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Bare ha en gyldig forsikring så er du i veldig trygge hender her :) kan nok være billigere for deg å ta en 3d ul her enn i norge :)

Bare ha en gyldig forsikring så er du i veldig trygge hender her :) kan nok være billigere for deg å ta en 3d ul her enn i norge :)

Takk for tips! :) Det kan være spennende ja, og sikkert mye billigere enn Norge.
Kanskje vi sees, typen skal kanskje bygge på sleeve'n sin - hvem vet, kanskje vi havner på deres studio :D

Det hadde vært koselig :) får gi en bellybuddy pris på tattoon isåfall ;)

Back
Topp