hjelp.. trenger tips!

Alvani

Forelsket i forumet
jobben min skal ha karneval-landstreff den 20.august, og folka fra stavanger har funnet ut at de skal være haremsjenter!

Problemet er at de hadde funnet ut de skulle ha bh med bolero over + haremsbukse = bar mage etter mitt hodet - og det er uaktuelt akkurat nå!

jeg ser småfeit ut når jeg har spist, og det blir værre på 1 uke...

tips til klær?

Gjerne som kan shoppes på nett. Noe kan jeg nok shoppe her nede, men jeg må si jeg har sett svært lite haremsinspirerte klær her [8D]

I Tyrkia florerer det jo av magedanserinne kostymer! [:)]
Både med bar mage og med sånne som dekker magen.

ORIGINAL: SunShin

I Tyrkia florerer det jo av magedanserinne kostymer! [:)]
Både med bar mage og med sånne som dekker magen.

Hvor?

Har du vært i Alanya? Jeg har ikke sett et eneste sånn antrekk i dag altså... bare d&g, adidas, puma, g*star - osv - alle kjente merker i type t-skjorter, og trange bukser med ed hardy logo, onepiecer, og ikke minst adidas 2[;)] delte joggedresser + puma/converse/adidas vesker/bagger + ugg/puma/converse sko... og slik kunne jeg fortsatt listen :p

Men, jeg skal ta en kikk i morgen og se om jeg har klart å oversett en skatt eller to innimellom..

ja men det er maaange år siden. vært i marmaris maaange ganger og der var det masse. har det ofte i sånne suvenir butikker og på bassarer å sånn [:)]

Jeg vet at det er magedanser kostymer og slikt i tyrkia og alanya ! [;)]
Det er på slike suvernir butikker og slikt, så det er bare og kikke litt
rundt omkring altså! Var i tyrkia i juni så det kan da ikke ha endret seg
sååå mye [8D]

ORIGINAL: Someeone

Jeg vet at det er magedanser kostymer og slikt i tyrkia og alanya ! [;)]
Det er på slike suvernir butikker og slikt, så det er bare og kikke litt
rundt omkring altså! Var i tyrkia i juni så det kan da ikke ha endret seg
sååå mye [8D]

Hrrm.. ja nå har jeg vært å kikket, fant noe enkle greier iaffal, så skal klare å bruke det på et vis tror jeg [;)] fant en sort haremsbukse og en sort topp, så sammen med de fargerike sarongene så blir det nok bra [:D]

Back
Topp