Hjelp ! Trenger shoppingtips.

Lis1978

Andre møte med forumet
Hei damer. Skal ut å reise om ett par uker og tenkte å kjøpe meg en litt fin capri bukse før jeg dro men finner ikkeno! Noen som har tips om hvor jeg kan finne? Tenker ikke på "joggebukse capri", de har jeg allerede 3 av :)

Sent from my iPhone using BV Forum

H&M har kanskje? Synes d er dårlig utvalg i capri og shorts.. :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Lindex har mammaklær i nettbutikken sin. Synes de hadde mye fint :)

Hm ser jeg har sett ( 2 butikker og nettet) hat bare det jeg kaller 'joggebukse - capri " , liksom ikke for å pynte seg o
I, åsså har de korte shortser.

Happymum.no og mamalicious.no :)

Bra du tar dette opp! :) Har tenkt på det til sommeren. Jeg kommer til å dø av varme uten skikkelige capribukser å gå med. Hehe. Er varm i utgangspunktet... blir neppe bedre som høygravid! ;)

Håper på mange tips :) føler det er veldig lite å velge mellom når det gjelder mammaklær :)

På asos har de en mørk jeanscapri som er gasnke fin på maternity. Jeg har kjøpt den og er veldig fornøyd :) ganske normal i str, jeg bruker str 38 som er str10 i engelsk str.

Kjøpte capri på h&m, i mørkeblå jeans:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hmm.. Den finnes i allefall ikke på nett eller i butikk i Trøndelag..

Så lindex hadde reklame for nytt mammatøy, så kanskje de har der? Jeg rakk ikke se selv, når jeg var der :p

Jeg har leita fram noen klær i fra fjor sommer. Har flere capribukser med strikk i livet, som jeg håper å få på meg. D er jo litt smart.
Kanskje du finner capribukser med strikk i livet i vanlige klesbutikker der du bor?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Last edited:
Etter å ha saumfart ett stort senter der de har alle butikker fant jeg fortsatt ingen capribukse :( så tips mottas fortsatt med stor takk

Har sett capribukser på H&M ganske nylig! Ellers er de vanlige buksene der litt for korte på bena til meg, men kjøpte en fra Mamalicious på Svangerskapet i Oslo og de hadde flere benlengder :) Veldig dumt at Lindex ikke fører mammaklærne i butikk, bare på nett, jeg ender alltid opp med å måtte returnere pga dårlig passform når jeg handler bukser på nett..

Har prøvd noen fra hm men de passet ikke magen min desverre . Har nå gitt opp hele prosjektet , satser på å finne noe i Nice istede :) har kjoler :)

Back
Topp