Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei damer. Skal ut å reise om ett par uker og tenkte å kjøpe meg en litt fin capri bukse før jeg dro men finner ikkeno! Noen som har tips om hvor jeg kan finne? Tenker ikke på "joggebukse capri", de har jeg allerede 3 av
Hm ser jeg har sett ( 2 butikker og nettet) hat bare det jeg kaller 'joggebukse - capri " , liksom ikke for å pynte seg o
I, åsså har de korte shortser.
Bra du tar dette opp! Har tenkt på det til sommeren. Jeg kommer til å dø av varme uten skikkelige capribukser å gå med. Hehe. Er varm i utgangspunktet... blir neppe bedre som høygravid!
På asos har de en mørk jeanscapri som er gasnke fin på maternity. Jeg har kjøpt den og er veldig fornøyd ganske normal i str, jeg bruker str 38 som er str10 i engelsk str.
Jeg har leita fram noen klær i fra fjor sommer. Har flere capribukser med strikk i livet, som jeg håper å få på meg. D er jo litt smart.
Kanskje du finner capribukser med strikk i livet i vanlige klesbutikker der du bor?
Har sett capribukser på H&M ganske nylig! Ellers er de vanlige buksene der litt for korte på bena til meg, men kjøpte en fra Mamalicious på Svangerskapet i Oslo og de hadde flere benlengder Veldig dumt at Lindex ikke fører mammaklærne i butikk, bare på nett, jeg ender alltid opp med å måtte returnere pga dårlig passform når jeg handler bukser på nett..