Hjelp til valg av vogn!

pustle

Gift med forumet
Kan noen som har peil eller bare har selv en god vogn hjelpe meg??

Trenger en vogn nr 2..
Mine kriterier er:
* helst 3 hjul, evt 4, men MÅ være bevegelige da.
* ikke være stor og klumpete da den skal brukes mest som senter og byvogn
* MÅ være mulig å få ryggen mest mulig rett opp (90 grader)
* helst ha et godt regntrekk som ikke blir dugget ned etter få minutter
* ikke være "plastikk" - er vant med simo, så må være god demping i

Hva med Quinny Speedi ? [:)]

ORIGINAL: ¤maija

Men den er det vel ikke bøyle på...?

ORIGINAL: ~Rosinbolla~

OTH, eneste d med regntrekket - men jeg har bare kjøpt ett slikt vanlig sort nylontrekk til min [:D]

Har vært innpå tanken mang en gang, men føler den blir litt dyr når det bare skal være ekstravogn.. Men kan jo bruke den som hovedvogn også, og da blir jo saken en helt annen[;)]

Kjøp en carena sprint med swivel hjul forran. Da får du en billig vogn med vendbar sitteinsats. Ryggen kan settes i 3 posisjoner, bl a rett opp og helt flatt! God kurv under vognen til handling. Lett, kun 12 kg. Liten og kompakt sammenlagt. Men du må ha eget regntrekk i tillegg da...
Angrer på at jeg solgte min... grrr... den perfekte kvadrat-vogna, selv om den ikke så spesielt fancy ut... he, he...[:D][:D][:D]

Men er ikke de carena-vognene litt sånn "plastikk" da...? Hadde tenkt å buke den litt i Stavanger også, og der er det jo så godt som bare brostein[;)] Har de den på olsen eller...? Må vel bare komme meg ut der en tur og se en dag da[;)]

ORIGINAL: pustle

Nei, det er det ikke... litt dumt det da, men kan jo hende det går ann å kjøpe et annet merke å sette på ? Jeg vet hvertfall at Brio parasolen kan festes på den [;)]

ORIGINAL: pustle

Nei, det er det ikke... litt dumt det da, men kan jo hende det går ann å kjøpe et annet merke å sette på ? Jeg vet hvertfall at Brio parasolen kan festes på den [;)]

Mulig det, men tviler egentlig..[8|] hehe, parasoll er jo bra[;)] har vært rundt og snokt, og har funnet teutonia s3, men den er jo også litt dyr da... hmm... tenketenke...

TFK

Jeg har simo kombivogn og TFK Twist, er superfornøyd med begge to [:)]

emmaljunga scooter

Back
Topp