Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fotbrettet føler jeg har noe å si verken når mini sover eller sitter. Virker som han sitter veldig godt, og sover veldig godt:) Og ja den er solid til å være trille!:) Og skjermen er genial synes jeg, for den kan trekkes langt fram med tanke på sol, det var gull verdt i syden når han sov:) Høres ut som selger her nå, hehe, men jeg og sambo er veldig fornøyd med den:)MissVixen skrev:
Nette07 skrev:
Fotbrettet føler jeg har noe å si verken når mini sover eller sitter. Virker som han sitter veldig godt, og sover veldig godt:) Og ja den er solid til å være trille!:) Og skjermen er genial synes jeg, for den kan trekkes langt fram med tanke på sol, det var gull verdt i syden når han sov:) Høres ut som selger her nå, hehe, men jeg og sambo er veldig fornøyd med den:)MissVixen skrev:
Jeg har også falt for skjermen, den virker helt genial.
Er lei av å trekke rundt på en tung vogn (emmaljunga edge ...) så nå er det påtide med noe lettere. Kjenner at det mest sansynlig blir city mini. Trengte bare et dytt i ryggen av noen med erfaring. Takk :)
Jeg vil bare tipse om MacLaren Techno XT. Jeg er kjempefornøyd med min, den har så og si full liggestilling, justerbart fottrekk og skjerm som kan trekkes frem, i tillegg til en ekstra solskjerm som kan brukes når barnet ikke sover. Det er den eneste vognen jeg ikke har byttet ut i løpet av "vognkarrieren" min, og snuppa har plass i den enda (3 år og ca 98-99 cm).*Becca* skrev: