hjelp til ticker!

nettemor

Forumet er livet
hei! er det noen som vet hvordan jeg skal få til to tickere jeg prøver å få en fra babygaga.com også, men når jeg tror jeg har klart det kommer den gamle tickeren og masse tegn under.... hmmm ...

Du må kopiere den koden som begenner med url. Tror det er den midterste....

Tusen takk for hjelpen!!! [:D] hvordan fikk du de ved siden av hverandre??

Er ikke mine under hverandre som dine? Eller tenkte du på bilde?

Jeg ser dine ved siden av hverandre. men men... bilde også? hvordan fikk du det til jeg vil også putte inn et bilde!!

Må bare få si at du har en veldig fin mage[:D]

Tusen takk for det....

Når du lager den tickeren fra Lilypie, kan du legge inn bilde fra dataen. Det står nesten nederst på siden, før du trykker på Create ticker. Er ikke så god til å forklare...

Tror jeg ser mine og dine under hverandre fordi jeg har opp sånn oversikt over favoritter på siden av skjermen.

Jeg ser begge deres under hverandre, men har ikkeno favoritter på siden av skjermen..

men mine er ved siden av hverandre (de to første iallefall)

Tusen takk for god hjelp, da skal jeg ta et bilde etterpå å prøve å legge det inn hi hi[:D]

For å få de ved siden av hverandre er det et triks når du limer inn tickeren i profilen din,
trykk space etter den forrige og ikke enter før du limer inn,
-altså pass på at koden på ticker nr2 begynner på samme linja som koden til ticker nr1 slutta,
da skal den komme ved siden av hos de som har plass til det[;)]

Hmm.... Ser dine to øverste ved siden av hverandre og juletickeren i midten under. Kanskje forskjellig fra skjerm til skjerm...

Data er no rare greier....

Bare hyggelig vettu...

hmm jeg ser også dine ved siden av hverandre fiorelina, men men jeg har verfall klart å få dem opp så de synes .. he he[:D]

Jeg har skrevet ["center"] foran og ["/center"] etter ticker'ne mine
(uten "-ene, da, men skreiv de inn her for å unngå kluss)
Derfor er de midtstillte, men de to øverste har jeg på samme linje fordi det er samme babyen [;)]

Back
Topp