Ellise
Flørter med forumet
Jeg begynte på søknadskjemaet til NAV i går, og det går helt rundt for meg! Trenger litt synspunkter som hjelp til å få bekrefta at jeg tenker riktig eller evt feil jeg har termin 21.april, så begynner permisjon 3 uker før. Altså 31/3. Da tenker jeg å bruke mødrekvoten på 10 uker. Deretter ønsker jeg å ta ut 3 uker ferie før jeg fortsetter med fellesperioden. Jeg skal ha hele fellesperioden. Etter min beregning er jeg ferdig med min permisjon (49 uker+ 3 uker ferie) 29.3.2016. Jeg ønsker forøvrig å flytte over 2 uker ferie fra 2015 til 2016. Fra 29.3.16 går far ut i 10 uker. Altså til 7.6. Det jeg tenker da er å ta ut mine 5 ferieuker + de 2 ukene jeg har ført over. Da har vi kommet til 26.7. Målet er å gå hjemme med han til barnehageoppstart i august. Så tar jeg ut noen dager med ulønnet perm eller far tar ut ferie frem til barnehagestart. Høres dette logisk ut, og gjennomførbart ut? Bekymringen min ligger jo i om jeg får de 7 ferieukene når jeg ønsker de. Jobber som sykepleier, så jeg er ikke akkurat skjemt bort med å få ta ut ferie når jeg vil. Takker på forhånd for synspunkter