Hjelp til strektyding! :)

Stella¤

Andre møte med forumet
Ikm i dag, og tok en test nå i kveld. Synes selv jeg ser en ultrasvak strek, men er fullt klar over at det kanskje bare er ønsketenkning, evnt skyggestrek. Hva tror dere erfarne testere? :) Blir ikke fornærma om dere ikke ser noen strek altså! :D
ImageUploadedByBV Forum1391718343.845440.jpg

jeg og er enig at jeg synes jeg ser en utlrasvak strek.. :) ville testet igjen om ett par dager

Nå kom streken plutselig bedre fram her... Såg bare på det øverst bildet først. Ny test om ett par dager er mitt råd også. Ser lovende ut da. Lykke til!

Jippi! Tusen takk, jenter! :) Viste den til mannen nå, og til og med han synes han så en strek ;) Da krysser jeg fingrene og tester igjen om et par dager :D

Du er garantert gravid. Den testen er positiv uten tvil. Ser streken kjempelett. Grattis :-)

Sent from my GT-I9305N using BV Forum mobile app

Å, det der er en fantastisk følelse! Min og var svak på første test, men svak strek, er strek! Å dette der, det er en strek ;)

Ser en strek eg også <3 eg hadde det sånn eg og.. Tok 2 tester og så en veldig svak strek på begge.. Samboeren min så de ikke.. Kjøpte en digital og den lyste gravid ;) lykke til med ny testing :)

Min første testar også svak ;-)) ser strek så du er nok gravid. <3

Back
Topp