hjelp til sprayflasken...

Cizza03

Forumet er livet
Når man skal rengjøre sprayen...skal den da stå rett opp og ned og tørke av med klut mens den skylles med vann eller kan jeg bare tørke av med vanlig våt klut?
er redd det skal komme vann nede i flasken og ødelegge spray-doseringen...
hva har dere gjordt?

jeg tok av den som skal inn i nesen og spylte den i vann så rista jeg den godt og satte den på plass igjen. Hadde på sikringen så jeg ikke skulle sløse en dose når jeg satte på plass toppen.

men når du spyler den,kommer det ikke vann nede i d lille hullet da?
det var hetten du tok av før du spylte sant?

jeg tok av hetten og den som skal inn i nesen som man trykker på for å få ut sprayen.

Så blåste jeg i den og for å få ut vannet inni. (fra bunnen da ikke den som skal i nesen )

da fikk jeg og blåst ut om det skulle være noe i hullet på den liksom. Høres sikkert teit ut men

Oki...vet ikke om det ble rett,men jeg tok av hetten, tok av overste delen med beskyttelses ringen på...vasket den ,tørket og blåste igjennom...
blir du tett av sprayen?

jeg tar litt  vanlig nesespray, kjenner at det gjør vondt da jeg har tatt mye nesespray i det siste...viss man er litt tett,men man puste normalt lixom...kommer hele dosen igjennom da? kjenner jo den fæle smaken komme sigende...

Jeg tok ikke av tuppen når jeg skylte den, holdt bare sprayflasken vannrett under rennende varmt vann - og tørket av med papir etterpå. Tenkte aldri på om det kunne komme vann ned i hullet[:D] Og det har gått bra med mine doseringer[;)]

ORIGINAL: Cizza03

Oki...vet ikke om det ble rett,men jeg tok av hetten, tok av overste delen med beskyttelses ringen på...vasket den ,tørket og blåste igjennom...
blir du tett av sprayen?

jeg tar litt  vanlig nesespray, kjenner at det gjør vondt da jeg har tatt mye nesespray i det siste...viss man er litt tett,men man puste normalt lixom...kommer hele dosen igjennom da? kjenner jo den fæle smaken komme sigende...

er sånn jeg har gjort det hvertfall.

Jeg kjenner og det gjør litt vondt av og til når jeg sprayer, men det går fort over på meg.

Jeg er og ofte litt tett i nesen når jeg skal spraye, men det kommer inn i nesen og ned i svelget så jeg vil nå tro at det går helt bra da:)

gjorde den rein med en q tips[:D]

takk for fine svar, er litt mer beroliget nå=))
har kjøpt meg barnespray av vanlig nesespray, som jeg skal bruke viss jeg blir veldig tett...men ja jeg kjenner oxo at dosen kommer igjennom,så da gjør den vel det til meg oxo=))

Er så kjekt å være i gang igjen=))

Back
Topp