Hjelp til pris

Diddij

Forumet er livet
Hva ville dere gitt for en hjemmehekla/strikka hals til barn?

ORIGINAL: Diddij

Bilde?

ORIGINAL: ~Maja~

Bilde?

Den er ikke ferdig enda, men er en vanlig hals egentlig...er ei som lurer på hva jeg skal ha for en slik[:'(] Jeg hater å sette pris egentlig...

ORIGINAL: ~Maja~

Bilde?

Den er ikke ferdig enda, men er en vanlig hals egentlig...er ei som lurer på hva jeg skal ha for en slik[:'(] Jeg hater å sette pris egentlig...

Har du noen følelse av hvor mye den har kostet i materialer?
Hvor lang tid bruker du på en?

Mellom 50,- og 200,- [8D]

Garnet koster 40,- også kommer knapper på ca 30,-
Synes det ble en veldig dyr hals egentlig...[&:] Blir vel litt drøyt å ta 100,- for en hals liksom..?

Bruker vel et par timer kanskje...3 timer..? Hmm, har ikke tatt tiden, hekler og strikker innimellom...[8D]

Synes ikke 100,- var ille for en hals jeg. Er det ikke noen måte du kan kutte kostnadene litt på slike halser da? Billigere knapper kanskje (ebay, etsy...)?

Hvis du får 100,- for den med kostnadene du oppga så sitter du jo bare igjen med 30 kr for arbeidet.... [8D]

Garnet koster 40,- også kommer knapper på ca 30,-
Synes det ble en veldig dyr hals egentlig...[&:] Blir vel litt drøyt å ta 100,- for en hals liksom..?

Da synes jeg du kan ta 100,- for den.
Du bruker jo 70,- på utstyr, og 30,- for arbeidet er ikke mye.

Vet jo ikke hvordan den ser ut, men du kunne kanskje t.o.m. tatt 150,-
Kommer jo veldig ann på da.

Hør litt hva hun tenker selv.
Evt. si 150,- og la henne "prute" seg til 100,- [8D]

Takk for tilbakemelding dere[:)]
Skal høre med henne hva hun mener[;)]
Aner jo ikke hva halser koster jeg, men syntes liksom det ble en dyr hals.
Den jeg holder på med nå hekler jeg i "Lerke" fra dale, og det koster 40,- har ikke sett det billigere noen plass her, og på garnforretningen koster knappene ca 6-12,- (jammen dyrt for enkle knapper)
Har akkurat bestilt en ladning fra ebay, så spent på de[:D][:D]

Synest du kan ta 150 kr vertfall... Det er jo håndarbeid og spesielt [;)] vet det er surt å sette priser, men litt må en jo ha for arbeidet synest jeg [;)]

ORIGINAL: Civena

Synest du kan ta 150 kr vertfall... Det er jo håndarbeid og spesielt [;)] vet det er surt å sette priser, men litt må en jo ha for arbeidet synest jeg [;)]

sign! Jeg haaaaaater å sette pris[8D]

Jeg hadde sagt at jeg skal ha 100 kr for å strikke den. så kommer garn i tillegg. men det kommer jo litt an på hvem man strikker for også da...

ORIGINAL: Civena

enig på den. 100,- er for lite...for da sitter du igjen bare med 30.- selv...det er for lite på håndarbeid...skal de ha det billigere kan de kjøpe i butikken å få en som alle andre har...

Tusen takk jenter[;)]

150 kr syns jeg[:)]
du må jo ha litt for arbeidet[:)]

Back
Topp