Hjelp til NRK nettTV!

Ipek

Elsker forumet
Oktoberbarna 2021♡
Jeg skal se på Jordmødrene, men det skjer jo ingenting, står bare "waiting for video" i det vinduet. Ingen plasser man kan trykke på play eller noen ting her... Noen som kan dette bedre enn meg??

Mulig du bare må være tålmodig. Tok iallfall en evighet for min pc å laste inn en episode, men den startet av seg selv etter en stund etter å ha klikket på link til den episoden jeg ville se [:)]

Nå blir det grining kan jeg tenke meg [;)] Hehe - jeg blir så rørt hver gang en bebis blir født og legges på magen til mammaen.

Jeg har hvertfall Java, vet jeg.

ORIGINAL: Veppels

Mulig du bare må være tålmodig. Tok iallfall en evighet for min pc å laste inn en episode, men den startet av seg selv etter en stund etter å ha klikket på link til den episoden jeg ville se [:)]

Nå blir det grining kan jeg tenke meg [;)] Hehe - jeg blir så rørt hver gang en bebis blir født og legges på magen til mammaen.
'

Bruker det ikke å være en sånn runding som går rundt når det laster ned / bufrer? Det er ingenting som skjer her, står kun "waiting for video" på en sort skjerm her... Man trenger ikke konto?

ORIGINAL: Ipek

Jeg har hvertfall Java, vet jeg.

ORIGINAL: Veppels

'

Bruker det ikke å være en sånn runding som går rundt når det laster ned / bufrer? Det er ingenting som skjer her, står kun "waiting for video" på en sort skjerm her... Man trenger ikke konto?

Hmm... Det var rart... Da jeg ventet var det en svart skjerm også stod det nederst til venstre i bildet med liten skrift noe om "laster inn video" eller noe sånt. Er på en annen pc nå og her er ikke java :(

Nei, du trenger ikke konto..

Fant ut at det går når jeg bruker Internet Explorer... Bruker Firefox til vanlig. Så et eller annet der som gjorde at det ikke funker. Well, da skal jeg kose meg med nett-tv... [:D]

Jaha! Kjekt å vite [:)]

Finn frem et lommetørkle eller noe å tørke tårer med [;)] God fornøyelse! [:D]

Back
Topp