Hjelp til navn!!!

Løvetann1

Gift med forumet
Oktoberskattene 2015
Vi har ei lita prinsesse på 2 år som heter Linn, og nå kommer prinsesse nr 2 om kort tid (har termin om litt over ei uke) og hun er foreløpig uten navn, noe som passer mora, som liker å ha ting i orden, veldig dårlig.

Så er det noen her som har noen nydelige jentenavnideer som ikke kommer helt skjevt ut med storesøsters navn, Linn??

Av enkle, korte jentenavn (som jeg tenker er pent til søsters navn) liker jeg veldig godt Anna, Vilja, Mali, Thea :)

Vanskelig når du ikke sier noe om hvordan navn du liker men synes Linn og Nora hadde vært fint. :-)

Vanskelig når du ikke sier noe om hvordan navn du liker men synes Linn og Nora hadde vært fint. :)
Ser den. Tenkte vel at navnet til storesøstera var en pekepinn på hva slags navn vi liker :) Men ja, liker korte, feminine navn :)

Linn og Silje
Linn og Cecilie
Linn og Alma
Linn og Eva

Marie
Ida
Emilie
Tina
Nora

Linn og Ada
Linn og Amalie
Linn og Anniken
Linn og Mathea

Var noe av det jeg kom på nå:-) Måtte skrive de sammen, slik at jeg kunne "se de sammen";)

Takk alle sammen! Presenterte noen av disse navnene for mannen i kveld, og det var spesielt ett han falt for. Så nå tror jeg vi har funnet navn til prinsessa, må bare få det 100% bekreftet av han først (han sier det blir det navnet med mindre han kommer på noe bedre, uten å sette tidsfrist eller har noen tanker om hva "noe bedre" skulle være… Frustrerende mannfolk altså! :-) )

Back
Topp