Hjelp til navn

Mariemor1

Elsker forumet
Vi har funnet 7 navn som både jeg og sambo liker.. men det er så utrolig vanskelig å velge...
Hva synes dere om navnene?

1. Storm
2. Aron
3. Oliver
4. Jonathan
5. Tobias
6. Leander
7. Kasper

Så fine navn... de jeg likte best var Leander eller Tobias.. men enig at det nok er vanskelig å  velge, alle var kjempe fine [:D]

ja det er kjempe vanskelig å bestemme seg!!!

det var mange flotte navd på lista di.... jeg likte best Oliver og Jonathan!!!! [;)]

Kan jo legge til at jeg hadde flere navn selv helt frem til jeeg fikk vår lille Alexander i armene.... da viste jeg at det var en liten Alexander!!! Så viss du er lik meg så sparer du på alternativene å ser hvilke navn som er det perfekte i det du får han i armene!![;)][;)][;)]

Gleder meg til UL og få vite kjønn sånn at vi kan begynne på navnene selv!!

Masse fine gutte navn på listen din;-) Sliter med navnevalg vi også;-) Sambo har begynt å kalle han Leon, hehe, uten at vi har snakket noe om det:-)

Jeg syns Storm og Kasper/ Casper er veldig fine navn:) Selv om alle på listen din var det:)
kanskje man rett og slett bare må se når skatten kommer ut:-) Er ikke sikkert det er riktig navn man velger til gutten;-) Hihi;)

Lykke til med navnedebatten:-) Hihi:)

digger kasper <3

Jeg syntes Aron er veldig fint [:D] Er ikke mye lett og finne navn til de små..

ORIGINAL: LykkeligBallerina

Jeg bare elsker Jonathan [:)] alle navnene er jo kjempe fine[:)]

[:)][:)][:)] liker best nr6 og 7, vår gutt heter kasper leander[:)][:D][:)]

Leander synes jeg er kjempefint [;)] Er ikke så glad i sånne "poppisnavn", så jeg ville klart gått for det! 

Tobias, Storm og Kasper likte jeg..

Var vel bare Leander jeg ikke liker så godt.. Får litt problemer med å se for meg en voksen mann med det navnet [:-]

Back
Topp