Høres (dessverre) ut som en helt vanlig baby, når min var samme alder måtte han ha omtrent kontinuerlig kroppskontakt. Har du lest om det fjerde trimester? Det ga meg mye trøst i den perioden

Her samsov vi lenge da (samsover fortsatt, hehe), men han hadde bikket 3 mnd før det i det hele tatt var aktuelt å legge ham på rommet kvelden og så sitte i stua uten baby i fanget på kvelden, og selv da kunne han våkne temmelig hyppig i perioder. Mellom 3-5 mnd fikk han mer tydelig leggetid og leggerutiner, selv om han fortsatt trengte mye kroppskontakt på kveld og natt, men her og ble det mye mye lydbok på kvelden også satte vi veldig pris på de kveldene vi kunne ha egentid sammen. Og plutselig var det hver kveld

Det er en intens periode dere står i nå, og mange barn har mange runder med et steg frem og to steg tilbake første leveåret, og ofte de første to årene og, sånn med tanke på søvn. Var litt sånn her at hver gang vi kom inn i en rutine skjedde det en endring med mini som snudde alt på hodet, så vi fant tidlig ut at det var bare å hive forventninger og planer ut av vinduet og henge med i svingene istedetfor
http://lykkeligbarndom.no/2012/08/0...or-den-nyfodte-bare-er-tilfreds-i-dine-armer/
Her sov vi stort sett alle sammen i senga sammen (men da kan man jo ikke snuse, da), men de nettene det ble mye uro flyttet mannen på sofaen med mindre jeg trengte hjelp