Hjelp til jente navn

Lille hjerte

Elsker forumet
VIP
Sommerfuglene
Påskeliljene 2022 ❤️
Skal på ultralyd i neste uke for å finne ut om det er en liten gutt eller ei lita jente i magen.
Å jeg prøver å finne på noen navn =/

Guttenavnet er i orden, det blir Matheo Judi (men kommer til å bruke bare Matheo)
Jentenavnet er det litt verre med, jeg tenker litt på Ronja, men det er litt "hardt" navn.
Men vil gjerne ha dobbel navn til jente også, så hva passer til Ronja?

Barnets far er fra Kurdistan, så vil gjerne ha et Kurdisk navn også (derfor navnet Judi)

Forslag noen?
 
Ronja Sofie
Ronja Marie
 
Skal på ultralyd i neste uke for å finne ut om det er en liten gutt eller ei lita jente i magen.
Å jeg prøver å finne på noen navn =/

Guttenavnet er i orden, det blir Matheo Judi (men kommer til å bruke bare Matheo)
Jentenavnet er det litt verre med, jeg tenker litt på Ronja, men det er litt "hardt" navn.
Men vil gjerne ha dobbel navn til jente også, så hva passer til Ronja?

Barnets far er fra Kurdistan, så vil gjerne ha et Kurdisk navn også (derfor navnet Judi)

Forslag noen?
Helin er et kjempe fint jentenavn!:) Dette er et kurdisk jentenavn, men synes det fungerer kjempe godt her i norge:D Min mann er også kurder, og har tenkt på dette navnet hvis vi får jente:)
 
Så gøy med noen andre som har kurdisk mann. Min mann er kurdisk og vår første datter heter Sana Emelie Nawroz. Fikk likegjerne 3 fornavn, hehehe, sånn går det når man ikke klarer å bli helt enige når det gjelder navn ;) Hun kalles bare Sana til daglig da.

Skal også på ultralyd neste uke :) Har du termin i november eller desember? :) Jeg har 5. desember.

Forslag til kurdiske jentenavn:
Avin
Hêda
Zaya
Shilan
Niya
Alin
Arina
Azada
Bêri
Dilin
Dilvin
Havin
Hêdi
Kanyaw
Lêliz
Liyana
Marin
Merya
Narin
Nivin
Sinem
Shahliz
Shanan
Tara
Tiba
Tida
Trifa
Viyan
Yara
Zêrina

Ronja er fint, men kanskje litt vanskelig å finne et andre fornavn som passer bak det :)
Ronja Zêrina
Ronja Shahliz
Ronja Arina
Ronja Dilin

Lykke til :) Vi har ikke bestemt oss for navn enda, finnes så mange fine å velge mellom! En ting er bestemt da, og det er at første fornavn blir kurdisk her :)
 
Cûdi/Judi er forøvrig både et jente- og guttenavn i følge min kurdiske navnebok :)
 
Og Ronya er jo et kurdisk jentenavn, så Ronja vil jo være et navn familien hans er kjent med fra før :) Så det er jo hyggelig :)
 
Herrefred så mange gode forslag =D
Dere er noen engler =D =D

Tusen hjertelig takk alle sammen =D
 
Så gøy med noen andre som har kurdisk mann. Min mann er kurdisk og vår første datter heter Sana Emelie Nawroz. Fikk likegjerne 3 fornavn, hehehe, sånn går det når man ikke klarer å bli helt enige når det gjelder navn ;) Hun kalles bare Sana til daglig da.

Skal også på ultralyd neste uke :) Har du termin i november eller desember? :) Jeg har 5. desember.

Forslag til kurdiske jentenavn:
Avin
Hêda
Zaya
Shilan
Niya
Alin
Arina
Azada
Bêri
Dilin
Dilvin
Havin
Hêdi
Kanyaw
Lêliz
Liyana
Marin
Merya
Narin
Nivin
Sinem
Shahliz
Shanan
Tara
Tiba
Tida
Trifa
Viyan
Yara
Zêrina

Ronja er fint, men kanskje litt vanskelig å finne et andre fornavn som passer bak det :)
Ronja Zêrina
Ronja Shahliz
Ronja Arina
Ronja Dilin

Lykke til :) Vi har ikke bestemt oss for navn enda, finnes så mange fine å velge mellom! En ting er bestemt da, og det er at første fornavn blir kurdisk her :)


Termindatoen er satt til 2 desember hittil iallefall =D

Her var det mange flotte navn =D Tusen takk =D

Morsomt at det er flere med Kurdiske menn her =)

Lykke til med ultralyden i neste uke =D
 
Termindatoen er satt til 2 desember hittil iallefall =D

Her var det mange flotte navn =D Tusen takk =D

Morsomt at det er flere med Kurdiske menn her =)

Lykke til med ultralyden i neste uke =D

Spennende :) Da får vi nesten barn samtidig, så da får jeg sikkert med meg hvilket navn du bestemmer deg for etterhvert Hvilket sted i Kurdistan er din mann fra?
 
Spennende :) Da får vi nesten barn samtidig, så da får jeg sikkert med meg hvilket navn du bestemmer deg for etterhvert Hvilket sted i Kurdistan er din mann fra?

Terminen ble flyttet til 29 november å det blir ei lita jente =D

Han er fra Syria.
Hva med din?
 
Terminen ble flyttet til 29 november å det blir ei lita jente =D

Han er fra Syria.
Hva med din?

Terminen min ble flyttet til 30. november her, og det blir også en jente! :D så moro!

Han er fra Hawler (Erbil), ligger i den irakiske delen av Kurdistan :)
 
Back
Topp