hjelp til bordpynt!

Dollface

Forumet er livet
VIP
Bare litt over en uke igjen, og jeg har en dag til i "sivilisasjonen" før jeg reiser opp der ingen skuille tru at nokon kunne bu.....
så jeg må handle I DAG (eller i morra da... før vi reiser..)

Bordene dekkes med hvit duk, og lysrosa løper.. Skal ha norgesglass med kubbelys i på hvert bord... Brune servietter...

Men så står det stille... Hva mer kan jeg pynte bordene med? Helst ikke ferske blomster (fra blomsterbutikk) fordi det ikke finnes noen blomsterbutikk der vi skal ha festen........

Kom med masse tips, gjerne bilder! Jeg drar på jobb nå, og gleder meg til en laaaaaang tråd når jeg kommer tilbake...

Pene skjell og steiner fra fjæra kanskje? Perler evt. perlebånd? :-) Mulig jeg har gått glipp av noe stort, men hva slags fest er det? :-) Lykke til i allefall!

Tweak skrev:
Pene skjell og steiner fra fjæra kanskje? Perler evt. perlebånd? :-) Mulig jeg har gått glipp av noe stort, men hva slags fest er det? :-) Lykke til i allefall!

det er bryllipsfest.. på en låve, langt fra fjæra.. men ellers var det et godt tips :) takk :)

flere??? jeg vet dere kan!

Trenger jo slettes ikke butikkjøpte blomster da - se om det er fine vannglass i lokalet evt lån litt vaser og plukk sommerblomster og ha i.. Blir kjempefint og koster ingenting!!!  Ellers kan man pynte med steiner, grener og blader..

Pearl skrev:
Trenger jo slettes ikke butikkjøpte blomster da - se om det er fine vannglass i lokalet evt lån litt vaser og plukk sommerblomster og ha i.. Blir kjempefint og koster ingenting!!!  Ellers kan man pynte med steiner, grener og blader..

har tenkt tanken.. kommer an på hvor lett det er å få plukka blomster.. Men om du har sett et bilde av en sånn type pynt må du bare legge det inn her altså

Back
Topp