Hjelp til blogspot.com

nuttis

Elsker forumet
Noen som vet med de etikettene der?
Vil liksom ha div kaker i en etikett,oppskrifter i en og arbeidsbeskrivelser i en.
La til tre,men alle samler seg i den første så alt blir mixa .går det å få så de ligger separert under hverandre?
http://leneskaker.blogspot.com/
øverst til høyre..

Skjønner ikke helt spørsmålet... Vil du separere sånn at når du legger inn f.x 3 etiketter i ett innlegg så finner du det innlegget igjen i alle 3 kategoriene etterpå?

3 etiketter

F.eks.
overskrift etikett 1(kakebilder)
-barn
-voksen
-dåp
-osv

overskrift etikett 2(oppskrifter)
-kakeoppskrifter
-fylloppskrifter
-icing/smørkrem
-osv

overskrift etikett 3(arbeidsbeskrivelser)
-ole brum
-fotball
-kule
-osv

Den som skjer et at alle legger seg i den første,og alle 3 blir like nedover.Alt blir mixatil en etikett,bare at de ligger under hverandre helt like...kun overskrift blir annerledes..[:@][:@]

ingen,blir gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal...*knoter*

Sånn sett, da skjønner jeg.

Da lager du bare en liste med linker istedet for med etiketter[:)]
Så kan du ha som overskrift kakebilder f.x og legger inn linker med link til de innleggene du måtte ønske.

(Trykk på "Legg til gadget" og velg "Liste over koblinger" for å få det til)

Men da må man trykke seg videre på linken for å se oppskriften osv?
ORIGINAL: *blomsterpia*

Sånn sett, da skjønner jeg.

Da lager du bare en liste med linker istedet for med etiketter[:)]
Så kan du ha som overskrift kakebilder f.x og legger inn linker med link til de innleggene du måtte ønske.

(Trykk på "Legg til gadget" og velg "Liste over koblinger" for å få det til)

ORIGINAL: nuttis

Men da må man trykke seg videre på linken for å se oppskriften osv?

Ja, men det må man jo på etiketter også forsåvidt. Men det er eneste løsningen jeg vet i allefall.

men på etikketene må du ikke ut av siden for å se om du skjønner.men skal se på det.Hvordan får man inn gjestebok?Brøvde med besøksteller,men den tellte ikke(vet noen var inne,hahaha)

Back
Topp