Hjelp til barne-tv!

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Noen som kan hjelpe meg med et barne-tv-program som gikk på tv da jeg var ung (jeg er 88-barn):

Gutt eller jente som hadde bygd Legoby i stua
Forsvant inn i en fantasiverden i denne Legobyen

Det er stort sett det jeg husker [emoji14]

Tusen takk!! Sa til mamma og gubben at det garantert er noen som vet det på forumet [emoji14] Orakel-damer!

Er vi? :) Trodde du var '86 :)

Hehe, lette den opp tidligere en gang :p husker du noe barnetv med en gutt som hadde en robot eller en levende leke av noe slag på rommet sitt, som han gjemte for foreldrene sine?

Hehe, lette den opp tidligere en gang [emoji14] husker du noe barnetv med en gutt som hadde en robot eller en levende leke av noe slag på rommet sitt, som han gjemte for foreldrene sine?
Hmmm... Ringer ingen bjeller sånn umiddelbart [emoji14]

Jeg husker også den, men likte bedre "Rosa Mirabell av Sukkertoppen" og "Marit filmene" ;) De ligger også ute på NRK-arkivet. Jeg er født i 86.

Åå, den var koselig [emoji4]

Veldig lurt av voksne å se også, egentlig. Siden "temaet" er at de voksne i serien aldri har tid til å leke med ungene sine, liksom. Eller mulig jeg husker litt feil, men. :p

Hehe, lette den opp tidligere en gang :p husker du noe barnetv med en gutt som hadde en robot eller en levende leke av noe slag på rommet sitt, som han gjemte for foreldrene sine?

Var den dansk? Husker noe som kan minne om den. Men aner ikke navn

Var den dansk? Husker noe som kan minne om den. Men aner ikke navn

Det husker jeg ikke, men kan godt hende. Har bare et par bilder i hodet, liksom. Tipper den gikk bare noen få ganger eller mens jeg enda var veldig lita, så jeg husker den bare såvidt.

Det husker jeg ikke, men kan godt hende. Har bare et par bilder i hodet, liksom. Tipper den gikk bare noen få ganger eller mens jeg enda var veldig lita, så jeg husker den bare såvidt.

Husker jeg stjal støvsugeren til mine foreldre og lekte robot.

Back
Topp