Hjelp til avatar!

monicabebe

Forumet er livet
Hei!!

Har prøvd og prøvd å få til en avatar med bilde av katten min. Har lagt ut en tråd på testforum, men ingen har hjulpet meg....[:(]

Bildet ligger der inne på testforumet under tråden "hjelp til avatar"

Noen som kan bidra?

Sorry at jeg skriver det her, men nå VIL jeg få det til!

M

Ta å åpne bildet i paint, og forminsk det der før du legger det inn som avatar..det må være ganske lite altså, for at det skal gå..

Når du har åpnet bilde i paint, går du opp på verktøylinja der det står bilde. Så trykker du på strekk/forskyv, og forandrer prosenten på den det står strekk på.. nedover og nedover til det er lite nok.. [:)]

Jammen, jeg får det ikke til! Har ikke paint tror jeg? Noe alle har? Helt grønn jeg!Har lastet det opp på Imageshack og krysset av for avatar, men får ikke plassert det minne på profilen min. Skal det ikke gå an å lime inn en url-adresse i stedet for¨å laste opp bildet der?

hvis du har bildet oppe og høyreklikker med musa, får du ikke valg om å åpne det i paint?

Skal sjekke!

Jeg går inn på min profil jeg, laster opp avatar, finner et bilde på min pc aom jeg har forminsket, og bruker det, husk og oppdater nederst på siden også da..

Når du finner bildet du vil ha og bruke, høyreklikker du på bildet så kommer det frem et valg som heter åpne i paint[:)]

Skal sjekke det når jeg er hjemme da, for har ikke bildet lagret på denne maskina! Det ligger inne på testforum....blir såå stort. Og der er det limt inn etter å ha vært lastet opp i Imageshack!

Noen som klarer å gjøre om dette bildet?

Tusen takk for at dere forklarer..skal prøve å åpne i paint når jeg kommer hjem da. Er helt blank på disse bildegreiene jeg, hehe

M

har jeg fin avatar eller?? hi hi

Har forminsket det og legger det ut her. Så kan du prøve å se om du får lagt det inn hos deg selv [:)]

ÅÅÅÅHHHHHH Vipsen min...så fiiin pus!

Hvordan gjør du?

Så flink du er på disse tingene!

trykk på bilde av pusen med høyretasten. Trykk på der det står lagre bilde som...
Lagre det der du vil, og last det påå fra min side..

Så flink du er.. Da bytter jeg til magen min igjen jeg.. Hi hi.. men pusen var veldig søt da.. [:D]

JAAAAAAA!

Tusen takk fruluna!!

Du er toppen!! Snill som ville hjelpe meg!

Ha en fin dag, nå skal jeg hjem og lage middag!

Klem, M

fruluna tusen takk jeg klarte det med din hjelp..[:D]

Back
Topp