Hjelp til analysering

Leverihåpet

Gift med forumet
Hva mener dere om denne testen??
IMG_9689.JPG

EL eller graviditetstest? :oops:

Nesten positiv, men ikke helt. Konsentert urin?

Takk for svar. Det er EL test ja. Hvis den er mot posetiv eller posetiv så synd jeg dette er meget rart. Tok den for morro. Venter tr i dag og har 26-27 syklus. Hvordan kan dette skje? Forstår ingenting[emoji848][emoji848]

Takk for svar. Det er EL test ja. Hvis den er mot posetiv eller posetiv så synd jeg dette er meget rart. Tok den for morro. Venter tr i dag og har 26-27 syklus. Hvordan kan dette skje? Forstår ingenting[emoji848][emoji848]

Har du funnet EL tidligere i syklusen? Det er jo enten forsinket EL eller så kan det være litt stigning i hormoner før mensen kommer. Det finner du vel først ut når mensen kommer.

Har du funnet EL tidligere i syklusen? Det er jo enten forsinket EL eller så kan det være litt stigning i hormoner før mensen kommer. Det finner du vel først ut når mensen kommer.
Noen sier at en kan få EL stigning ved ventende mens. Litt artig å måle det på da haha...

Den er negativ. Teststreken må være like sterk eller sterke enn kontrollstreken. Min er som det der nesten hele tiden, men det er pga PCOS hvis jeg har forstått det riktig. Men når de er positive er det ingen tvil hos meg hvertfall[emoji4]

Back
Topp