Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Negativ...15 dager over mens ville nok streken vært mye synligere om du var gravid![]()
Ser strek. Men er du sikker på at el ikke har vært forsinket og at ikm ikke har vært enda?
Håper på sterkere strek framover daHar ikke testet for el denne mnd, så jeg har ikke peiling på når noen ting har vært [emoji30]
Kan du ha hatt eggløsning seinere? Jeg ser strek, svak men kunne eggløsning vært for ca 9 dager siden?
Eg var 2 uker forsinket med mensen og hadde bare negative tester. 2,5 uke etter ble den første svaaaaaak positiv. Har fått positive digitale og blodprøver hos legen nå. Så ikke helt utenkelig at el kan ha vært forsinket om den har vært litt ustabil førHar hatt noe ustabil syklus innimellom, og tenker om el kan ha vert forsinket [emoji87] men tror selv at testen er negative da
Eg var 2 uker forsinket med mensen og hadde bare negative tester. 2,5 uke etter ble den første svaaaaaak positiv. Har fått positive digitale og blodprøver hos legen nå. Så ikke helt utenkelig at el kan ha vært forsinket om den har vært litt ustabil før![]()
Krysser fingrene for degSpennende [emoji87] Håper på samme utfall her i gården også! [emoji1374]