Hjelp til å feste britax multi tech *nytt spørsm. lagt til*

Bollen

Elsker forumet
Er sikker litt dum som ikke skjønner tegningen og forklaringen i bruksanvisningen..! [8D][:D][8|]

Noen som enkelt kan prøve å forklare meg hvordan vi fester de selene som skal rundt på passasjersete, forann barnestolen? Kjøpte nytt idag, og får det ikke helt til... [8|] Er 4 ender på en måte, to med løkker og to uten..

Hvordan regulerer jeg hodestøtten opp og ned?
Hun gjorde det så lett i butikken, og nå får jeg den ikke ned???[8|]

klips den av setet og tre "klipsdelen" inn i løkken etter du har dredd den under stolen foran og klips den på setet igjen,,,,

Ok, det hørtes jo enkelt ut, skal prøve på det nå. [:)]
Takk for hjelpen. [:)]

Endene med løkke skal du ''putte'' ned i setet forran, fra utsiden frem og ned i sprekka der man sitter, stramme til så løkka er helt inne med åpningen. Åpne delen som er festet til barnesetet, ha den inni løkka og feste den i barnesetet igjen og stramme så godt du kan i den delen som henger løst.

Strevde litt med dette selv første gangen jeg skulle feste setet, men det gikk bra! Håper du forstår bekrivelsen min.. (?) [:)][:)][:)]

no worries og gratulerer med nytt sete, kjøpte samme setet idag, men fikk damen på butikken til å vise meg hvordan jeg festet det

Ja, hun viste meg med den vanlige selen i bilen, hvordan den skulle festes.. Og så forklarte hun litt med resten, men forstod ikke så mye når vi skulle gjøre det.. [&:]

dytt

hodestøtten må reguleres før du setter stolen inn i bilen.. jeg har iallefall aldri fått det til når stolen står montert..

Ok, og da bare trykker du inn på hodestøtten (den knappen eller hva jeg skal kalle det) og drar den opp eller ned?[8|]

ORIGINAL: Bollen

Ok, og da bare trykker du inn på hodestøtten (den knappen eller hva jeg skal kalle det) og drar den opp eller ned?[8|]

Ja, det en slags "hendel" på baksiden av setet.. jeg står alltid og fikler lenge når jeg skal gjøre det og så klarer jeg det plutselig uten å vite helt hva jeg gjorde.. "flaks" [:D]

Back
Topp