HJELP!! tidspress

TulleHøna

Forumet er livet
OK! det har seg sånn at familien til sambo skal få vite det på fredag! de bor et stykke unna og da skal vi besøke dem så da må det nesten fortelles da!
men det vil si at min mamma og pappa er nødt til å få vite det i dag eller i morgen :S
sistgang satte jeg igjen kopper med verdens beste bestemor og verdens beste bestefar og bare venta på atde skulle komme hjem å se det :P
jeg klarer ikke å fortelle face to face! det er ikke sjans.

Hvordan skal jeg fortelle det nå?? blir en mms for upersonlig? :/
 
Hva med å skrive på en hvit t-skjorte eller singlet at sønnen deres skal bli storebror? :)
 


mon_83 skrev:
Hva med å skrive på en hvit t-skjorte eller singlet at sønnen deres skal bli storebror? :)

han har en , jeg skal bli storebror tskjorte!
men blir det uprsonlig å sende bilde av han i den på mms?
 
Jeg syns ikke det blir upersonlig! Send et bilde av storebror du!
 
jeg gruer meg såååååå!!!
hater å snakke om sånne ting! hater masse styr og fjas! åååh! sende de mms også bare skru av telefonen tror jeg :P
 
Hahaha, endelig et menneske som takler det der VÆRRE enn meg! :P
Du vil ikke være der når de får vite det? Jeg brukte ultralydbilde som jeg dro frem uten å si noe, og de forsto det av seg selv. Synes det var ganske ekkelt, og gruet meg veldig på forhånd, men det eeer jo godt å se den øyeblikkelige reaksjonen også da! :)
 
Haha :) Fikk du sendt bilde av storebror? Sist gang sendte jeg mms av ultralydbilde til de vordende besteforeldrene. Funka fint, da slapp jeg å si det til dem direkte!
 
Hahahaha, tulle jente altså :D Ta bilde og send :D Eller møt opp på døra og hvis dem hans nye fine t-skjorte :D Lykke til snuppelupp <3
 
Jeg ville aldri bare sendt en mms til mamma for og fortelle en så stor nyhet! Men det er meg da.. Hva med og ta på sønnen din den t-skjorta og dra hjem til dem?:) Da slipper du jo og si det direkte, men de får fortsatt vite det face to face på måte ;)
 
åh! nei jeg orker ikke å være der!! jeg blir så flau! haha!

jeg tror jeg har bestemt meg nå! vi skal jo først fortelle mini det når vi er hos svigers. så skal vi sende han ned så han kan fortelle det!
så da skal han få ringe mormor og bestefar å fortelle de og :P hehe!
 


TulleHøna skrev:
åh! nei jeg orker ikke å være der!! jeg blir så flau! haha!

jeg tror jeg har bestemt meg nå! vi skal jo først fortelle mini det når vi er hos svigers. så skal vi sende han ned så han kan fortelle det!
så da skal han få ringe mormor og bestefar å fortelle de og :P hehe!

Hehe du altsåemoticon Du har jo vært igjennom det en gang tidligere! Det er ikke så farlig;) Men jeg ble også litt flau når vi fortalte det, hehe. 

Ja det var en mye bedre måte og fortelle det på, enn og sende en mms ihvertfall;) Lykke til
 
hehe! ja, jeg er litt rar, jeg vet det :P
 
Masse lykke til :D Skal se dem blir kjempeglade :D
 


Smiley87 skrev:
Masse lykke til :D Skal se dem blir kjempeglade :D


Ja , DET er jeg ikke i tvil om! :) 
jeg bare syns det er flaut og hater sånn privat snakk med mamma og pappa! haha!
snart 26 år skal du vite! jeg er jo bare barnet :P hahahaha! jeg må skjerpe meg
 
Hehe, tenker ikke på det som flaut jeg :) For baby kommer jo med storken, gjør den ikke?? Haha
 
Godt å høre at vi er flere :)

Tror nesten jeg venter med å dra hjem til magen har begynt å vises :) Og til svigers så skal en av jentene få æren av å fortelle det via telefon ;-)
 
hahaha hørtes ut som meg når jeg skulle fortelle det til barnefar, holdt på å få ett angstanfall der og da, så stengte jeg meg inne etterpå. Men å fortelle det til mamma gikk helt greit da.
 
Regner med at de har fått nyheten nå, hvordan gikk det??
 
Jepp :) svigermor begynnte å gråte, pappa skal kjøpe ny telefon til meg, og resten ble generelt glade de og :)
 
Back
Topp