Hjelp! Svak teststrek!!

MissV

Forelsket i forumet
Hei og god morgen alle!!
I dag tidlig tenkte jeg at jeg skulle ta en test for å se om det fortsatt dukket opp to streker. Jeg er 8+0 i dag, og forventet en sterk strek som alle de andre gangene. Men det er bare en svak svak strek der! Har dette gått galt?? Huff blir så bekymret!!

Hei,

Det er helt normalt at testen blir svakere når man er kommet så langt som uke 8.
Hormon-nivået er såpass høyt da, som ofte resulterer i svake tester.

Ikke bekymre deg- dette går veien:)

Masse lykke til ❤️

Hei,

Det er helt normalt at testen blir svakere når man er kommet så langt som uke 8.
Hormon-nivået er såpass høyt da, som ofte resulterer i svake tester.

Ikke bekymre deg- dette går veien:)

Masse lykke til ❤️
Er det sant?? Åååå nå ble jeg kjempe lettet!! Nesten på grenseland tårer i øyekroken :p føler meg enda gravid og har ikke hatt noe blødninger/spotting. Takk for svar! :)

Det hun sa!! Det er helt normalt! Det er så mye HCG at testene blir "forvirret" :P

jeg gjorde og det 7+3 tok en ny test utvannet 50% da ble den sterk igjen;) kan se i dagboka mi

Noenganger må man bare stole på kroppen våres:) den vet hva den gjør, og bi er lagde å gjøre dette:) føler su deg gravid og du ikke har hatt noe smerter/blødninger, så må man bare stole på kroppen:-) der så jordmor til meg forrige svangerskap..:)

Noenganger må man bare stole på kroppen våres:) den vet hva den gjør, og bi er lagde å gjøre dette:) føler su deg gravid og du ikke har hatt noe smerter/blødninger, så må man bare stole på kroppen:) der så jordmor til meg forrige svangerskap..:)
Mange skrivefeil her, damn you autocorrect...!

Dette skjedde med meg også i uke 9. Den ene testen tror jeg ikke kan betegnes som,gyldig, den ble helt rar og den kom bare en rød "prikk" der strek nr 2 skulle vært.

Får håpe alt er ok, tok noen blodprøver hos legen i dag- så har jeg ul time på mandag spår holde ut til da.. Føles lenge til!

Back
Topp