Hjelp, stakkars jente!!

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Snakka med lillesøstra til en venninne av meg, hun sa:

"hun har fått mensen uten at hun skal ha det..
så nå ligger hun på sjukehus fordi at hun har vondt i magen"

-Er det bare jeg som tenker at det høres ut som en spontanabort?
Vær så snill å si at det kan være noe annet.. jeg er SÅ glad i den jenta!![:(]

hei....det hørtes jo ikke helt bra ut.men hvor gammel er hu da?
kansje hun har ustabil mansturasjon,å noen jenter får jo utrolig vondt av og til.

for håpe det for hennes del.

hun er 24, har ingen barn, søstra får kansje ikke vite "skumle detaljer" siden hun ikke er så gammel ennå..

Har snakka med venninna mi..
Hun visste ikke at hun var gravid, men det var hun altså. utenfor livmora..
DERFOR var det så smertefullt med en SA.. 6 uker på vei, hadde ikke merka noe til at hun var gravid for hun hadde jo mensen som vanlig og tenkte ikke mer på det.

Uff så redd jeg var!

Men heldigvis gikk det ganske fort over[:)]
Var igrunn veldig greit at hun ikke hadde fått venne seg til tanken på at hun var gravid.. men trist siden dette er hennes første barn.. [:(]
-hadde vel uansett ikke gått bra siden det var utenfor livmora..

I sånne tilfeller er jeg glad for at vi begge tror på en allmektig Gud, ja![:)]

off det var jo dumt....men det er vel bedre at det kom prått på ,en vist di hadde prøvd å bli gravide.trist er det jo uansett!
[&:]
sender masse go bedring vibber fra meg.(selv om hun sikkert ikke får vite det,så håper jeg hun kjenner di,vibbene altså[:D])

Å, fiorelina.... Det var nettopp dette som skjeddde med meg, og dem antar det var utenfor livmoren med meg også, men dem er litt
usikre... Kjente det igjen fra det første du skrev... Jeg hadde også enorme smerter, og mensen som den skulle...
Har liksom ikke fått ordentlig forklaring etter min SA jeg... Måtte hu operere, eller hvordan gikk det?

Huff, vet hvordan hun har det...

Jeg fikk nemlig beskjed av gynekologen at jeg nok hadde abortert, men det gjorde jeg først 2 uker etterpå... Og da trodde jeg ikke at jeg var gravid lengre vet du....
Huff, tøff start for henne også...

Hun ble operert, ja..

Tror nok det var tøfft for henne, men hun sier at hun er litt glad for at hun ikke visste noe om at hun var gravid før det skjedde.. tror fallhøyden er mye større da.
De prøvde vel heller ikke sånn egentlig på å bli gravide heller, så sånn sett var det ikke det værste.. men uansett veldig vondt, og utrolig smertefullt..

Smertene hennes (fysisk) var over da jeg snakka med henne, men nå kommer alle tankene, da vettu..
og så hadde de operert bort noe der inne, så det ikke skulle skje igjen. Mulig at det er vanskeligere å bli gravid igjen, da?[&:]
-virker som hun hadde mange ubesvarte spørsmål allerede, og da hadde hun nettopp våknet fra narkosen.. men tror hun er i gode hender, et godt sykehus med mange flinke pleiere og leger. [:)]

Jeg blei ikke operert.... Lurer liksom på nå om alt er som det skal liksom... Men blei fulgt opp med hcg prøver etter at noe som lignet foster kom ut...

Back
Topp