HJELP! Sminkeeksperter!

Vaniljemuffin

Glad i forumet
Jeg har ALDRI brukt fondation på meg selv og heller ikke pudder.. kan noen av dere være så snill å forklare enkelt om hvordan jeg sminker meg å får det bra? Skal ha på meg turkis kjole å jeg fikk beskjed om at det var pent med brunt og lys sminke ettersom kjolen er så fargerik..

har forresten veldig lys hud og blå øyne, fikk hjelp til å finne fondation farge og pudderfargen[:)]

Fins masse videoer på youtube som viser og forklarer. [;)]

tænk ju! vet du sånn ca hva slags søkerord jeg skal bruke ? bare makeup eller ?

ORIGINAL: trusa

Kobber og bronseøyeskygger er nyyyyydelig til blå øyne.

YES!!

Og www.hildechristina.com har en del videoer og bilde for bilde beskrivelser [:D]

MEN så flaks!! jeg kjøpte kobber farget øyenskygge.. men nå har jeg prøvd å ta på meg fondation.. å herreguuud jeg ser ut.. jeg skjønner ikke hva jeg driver med... jeg kan det ikke.. å er så redd for at noen kommer på festen å bare : HERREGUD HVA HAR DEN KJERRINGA PRØVD SEG PÅ??!! PYNTE SEG?? hehe

ser at hun bruker en kost.. burde jeg ha kost og?? jeg har loreal tru match fondationen :)
glemte å be om det å da jeg handlet sminke..

men mener selv at jeg burde få til dette i dag! jeg handlet faktisk sminke for 800 kr!![8|][&o]

om du søker makeup geek  på youtube så er det en frøken som kan mye om sminke .og viser  mange metoder med forskjellige farger[:D]

Back
Topp