Hjelp! Skjema...

*dreamer*

Forumet er livet
Har fått et skjema vi skal fylle ut og sende til Ullevål. Så er det et par felter hvor jeg lurer på hva jeg skal skrive. Kanskje noen av dere smarte jenter kan hjelpe meg?[:)]

Det ene feltet er alkoholforbruk. Skal jeg skrive ja, eller lett/moderat? Hvis det er det siste hva regnes som lett og hva regnes som moderat?

Det andre er om jeg har blitt behandlet for infertilitet tidligere, og evt type behandling og hvor. Regnes pergo her, eller skal jeg skrive nei?

Tusen takk hvis noen kan hjelpe meg[:D]

På alkoholforbruk skrev jeg omtrent hvor mange enheter (glass) jeg drikker pr mnd jeg, jeg drikker bare vin!!
På tidligere behandlet for infertilitet skrev jeg NEi, men nå fikk du meg til å lure å!! Har jo vært gjennom noen pergo kurer jeg å!!!

Ellers så driver vi nå å leter for harde livet etter bilder nå¨, noe som er vanskelig å finne for av meg finnes det ikke "normale" bilder.. hehe

[:)]...vi får sikkert beskjed hvis vi har gjort noe feil vil jeg tro!![8D]!!
Sender dere inn et bilde av dere to sammen?? Vi har endelig funnet et bilde av hver av oss vi nå da..Innser at bilder av oss to sammen finnes nesten ikke i dette huset[8D]...vet venner har mye bilder av oss, men vil ikke blande dem inn i dette..Mange vet hva vi skal igjennom, men vi har bestemt oss for ikke å si noe om når vi setter igang med medisiner og slike!

Hehe, ja det gjør vi nok[8D]
Jeg vet ikke helt enda, må bla gjennom et par fotoalbum og se om vi finner noe som er ok[;)] Men tror ikke det finnes så mange fine bilder av oss sammen, så blir nok hver for oss[8D] Det er ikke mange som vet at vi skal i gang med medisiner nå heller. Kun en venninne og moren min. Greit å holde det litt for oss selv synes jeg[:)]

Vet du adressen vi skal sende til forresten? Kirkeveien?

hmm...adressen har jeg visst ikke sjekket ennå... men skulle tro vi kan sende den til den adressen som står nederst på alle brevene vi får?????

Jeg er litt slik at jeg ikke klarer å holde ting for meg selv jeg da.. så jeg får se hvor lenge jeg klarer å holde kjft om når jeg begynner med medisiner.. hehe.. ei venninne av meg vet om det.. vi holder hverandre løpende oppdatert for hun venter på svar fra et annet sykehus!! Greit å ha noen nære som en kan prate med dette om!![:)]

Jeg sender til den adressen jeg, kommer nok fram da[:)]
Det ble et bilde av oss hver[;)]

Hehe, jeg kjenner meg igjen i det! Så det spørs hvor lenge jeg klarer å holde det hemmelig[8D]
Jeg er bare så redd for at folk skal begynne å mase og lure på hvordan det går. Blir ekstra trist hvis man må si det til mange hvis det ikke har gått.
Men får satse på at det går bra[;)] Kanskje vi kommer i samme terminklubb[:D]

Back
Topp