Hjelp! Skjeggvekst..

DiaSusa

Forelsket i forumet
Hei! I dag skulle plutselig samboeren min ta opp noe med meg.. Trodde det var noe seriøst, men han ville bare påpeke at jeg har begynt å få en del skjegg! He he. Ser det ikke selv, men han tok et bilde og viste meg.. Er lange, lyse dun fra øret og ned til haka :') Det plager meg igrunn ikke, vet mange får økt hårvekst som gravide (magen min er også pelskledd), men forsvinner håret etter fødsel?

Hei! I dag skulle plutselig samboeren min ta opp noe med meg.. Trodde det var noe seriøst, men han ville bare påpeke at jeg har begynt å få en del skjegg! He he. Ser det ikke selv, men han tok et bilde og viste meg.. Er lange, lyse dun fra øret og ned til haka :') Det plager meg igrunn ikke, vet mange får økt hårvekst som gravide (magen min er også pelskledd), men forsvinner håret etter fødsel?
Akkorat samme her :eek: Plutselig fått skikkelig dun fra øret og ned til midten av kjeven..aldri hatt så mye før! Må ta vann på det for å legge det litt ned :p Vurdere å ta hårspray i å lime det inntil huden :D

Akkorat samme her :eek: Plutselig fått skikkelig dun fra øret og ned til midten av kjeven..aldri hatt så mye før! Må ta vann på det for å legge det litt ned :p Vurdere å ta hårspray i å lime det inntil huden :D

Ha ha, ja, det er skikkelig dun! Er veldig glad for at det er blondt i mitt tilfelle, da de lengste hårene sikkert er mellom 1 og 2cm.. Siden jeg egentlig ikke ser det så plager det meg ikke, men er jo litt irriterende at jeg vet at det er der :p

Har samme problem her, og satser på at det forsvinner av seg selv etter fødsel ;) Særlig rundt haken, der får jeg faktisk noen herlige svarte hår som jeg må nappe innimellom. De bør i alle fall bli borte! :eek:

Det forsvinner etter fødsel :) og lurt å ikke prøve å fjerne de, blir ikke noe bedre av det :p

Er samme med de som får tykkere eller tynnere hår under svangerskapet, det går som oftest tilbake til normalen etter en stund.

Jeg har selv masse dun på magen x)

Djeez, nå som jeg leste dette måtte jeg kjenne etter selv.. Nedenfor øret er dunet jammen blitt langt.. har alltid hatt litt der, men ikke som nå :eek::confused:

Det forsvinner etter fødsel :) og lurt å ikke prøve å fjerne de, blir ikke noe bedre av det :p

Er samme med de som får tykkere eller tynnere hår under svangerskapet, det går som oftest tilbake til normalen etter en stund.

Jeg har selv masse dun på magen x)
Men de blir ikke verre heller, og jeg nekter å gå rundt med svarte hår på haka i to måneder til :P De lyse gjør jeg ikke noe med, da.

Tror jeg har fått på den ene sia......... Får spørre samboeren når han kommer hjem... Er vanskelig å se så lyse hår....

Ha ha, bra jeg ikke er aleine om dette! Satser på at det forsvinner av seg selv etter fødsel :) Men morsomt at samboeren var så nervøs for å si at jeg hadde fått skjegg..!

Haha, så mye sjarm med graviditet! :D jeg har fått pels på magen, men ikke i ansiktet tror jeg...

Forsvinner etter fødselen :) har selv fått litt mørke hår på magen og gjorde det sist og. Heldigvis ikke veldig mye da :)

Back
Topp