Hjelp - sen eggløsning?

S

Sophie12345

Guest
Jeg slutta på P-piller i mars, etter å ha gått på pilla i 10 år. Jeg har hatt en stabil syklus de siste månedene, som gjenomsnittet har vært 28-29 dager. Dette er den første måneden vi prøver å bli gravide. Jeg fikk ingen positiv eggløsningstest fra syklusdagene 10-16. Så gikk jeg tom for eggløsningstester, men på syklusdag 18-19 fikk en liten spotting og veldig mange symptomer på eggløsning (men testet meg ikke). Så testet jeg meg ved en tilfeldighet uken etterpå. Da fikk jeg en veldig positiv eggløsningstest dag 25 av min syklus. Jeg er 7 dager etter eggløsning og er på syklusdag nr 34. Når bør jeg teste? Jeg føler jeg har veldig mange symptomer og har hatt det helt siden dag 18 i syklusen…Er dette vanlig? Er det håp?

Eggløsningstester slår ut på hcg og, du sjekket ikke etter graviditet på dag 25? Hadde tatt en test jeg :D

Ta en graviditetstest! :)

Da kan det være du hadde eggløsning ved den siste testen (eggløsning dagen etter siste positive), la oss si at du fikk negativ eggløsningstest igjen på dag 26. Da var eggløsning ca da, og du er nå 8 dager etter eggløsning i dag. Men da vet du i alle fall at du ikke hadde eggløsning på dag 18-19, for da hadde du enten fått mensen til nå, eller testen vært positiv :)

Hadde testet igjen om noen dager :)
Da kan det være du hadde eggløsning ved den siste testen (eggløsning dagen etter siste positive), la oss si at du fikk negativ eggløsningstest igjen på dag 26. Da var eggløsning ca da, og du er nå 8 dager etter eggløsning i dag. Men da vet du i alle fall at du ikke hadde eggløsning på dag 18-19, for da hadde du enten fått mensen til nå, eller testen vært positiv :)
Krysser fingrene for det!! Vanskelig å vente Tusen takk for svar☺️

Spennende. Hold oss oppdatert :)
Hei!
Jeg testet meg dpo 10 og fikk negativ på RFSU testen. Så bestemte jeg meg for å ikke teste før dag 14. Men i dag på dpi 12 og jeg er hjemme pga studiedag. Nå klokka 13.00 fikk jeg for meg at jeg ville teste meg likevel. Så jeg tok en test med clearblue (vanlig og ikke tidlig test eller digital). Det står på pakken at man får resultat etter 1 minutt. Det første minuttet så jeg ikke noe særlig. Men etter et par minutter føler jeg at jeg ser en strek. Jeg tok en del bilder. Nå føler jeg at jeg ser en klar skyggestrek. Er jeg paranoid? Eller har det noe å si med tanke på jeg ikke så streken 1 minuttet? Det første bilde er det tidligste jeg tok. Nr 2 er etter 30 min.

Vedlegg

• IMG_4354.jpeg
    IMG_4354.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 74
  • IMG_4375.jpeg
    IMG_4375.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 76
  • IMG_4371.png
    IMG_4371.png
    2,3 MB · Visninger: 73
  • IMG_4357.jpeg
    IMG_4357.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 74
Hei!
Jeg testet meg dpo 10 og fikk negativ på RFSU testen. Så bestemte jeg meg for å ikke teste før dag 14. Men i dag på dpi 12 og jeg er hjemme pga studiedag. Nå klokka 13.00 fikk jeg for meg at jeg ville teste meg likevel. Så jeg tok en test med clearblue (vanlig og ikke tidlig test eller digital). Det står på pakken at man får resultat etter 1 minutt. Det første minuttet så jeg ikke noe særlig. Men etter et par minutter føler jeg at jeg ser en strek. Jeg tok en del bilder. Nå føler jeg at jeg ser en klar skyggestrek. Er jeg paranoid? Eller har det noe å si med tanke på jeg ikke så streken 1 minuttet? Det første bilde er det tidligste jeg tok. Nr 2 er etter 30 min.
Glemte å logge inn! Dette er meg Sophie

Dette så jo lovende ut! Men jeg var borti ei i går som hadde strek på denne, som ikke var strek.. Så jeg føler det er umulig å si når der kommer til disse kryss-testene. Men, jeg hadde tatt en annen om jeg fikk den der :angelic: :knegg:

Hei!
Jeg tror det der er babystrek ❤️ Tydeligere enn min som endte i en baby som nå er to år gammel ❤️

Jeg hadde tatt en i kveld og en i morgen også. Den rusen to streker gir gitt, den er vanskelig å la være å trigge om en kan :hilarious:

Jeg ville testet på nytt i kveld. Men nå er jeg tidenes testetøs og får alltid sterkere tester å kvelden selv!
Jeg hadde tatt en i kveld og en i morgen også. Den rusen to streker gir gitt, den er vanskelig å la være å trigge om en kan :hilarious:
Dette så jo lovende ut! Men jeg var borti ei i går som hadde strek på denne, som ikke var strek.. Så jeg føler det er umulig å si når der kommer til disse kryss-testene. Men, jeg hadde tatt en annen om jeg fikk den der :angelic: :knegg:
Jeg fikk negativ clear blue digital i kveld… Prøvde å ikke tisse på to timer Jeg får ta en test i morgen også sånn i tilfelle

Å så kjedelig.. Jeg har mistet litt troa opp det kryss testene, dessverre :( men vi krysser fingrene for i morgen!!

Å så kjedelig.. Jeg har mistet litt troa opp det kryss testene, dessverre :( men vi krysser fingrene for i morgen!! Skyggestreken ble clearblue ble litt sterkere, men to negative. Så satser på at TR kommer i morgen

Vedlegg

• IMG_4387.jpeg
    IMG_4387.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 52
  • IMG_4388.jpeg
    IMG_4388.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 54
  • IMG_4386.jpeg
    IMG_4386.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 50
De blå testene er notoriske for falske positive resultat. Ville kastet disse, og kun kjøpt de med rosa blekk! Kan dessverre ikke se noen strek på siste bilde med rosa blekk. Krysser fingrene for at jeg ser feil :Heartred

Back
Topp