S

Sophie12345

Guest
Jeg slutta på P-piller i mars, etter å ha gått på pilla i 10 år. Jeg har hatt en stabil syklus de siste månedene, som gjenomsnittet har vært 28-29 dager. Dette er den første måneden vi prøver å bli gravide. Jeg fikk ingen positiv eggløsningstest fra syklusdagene 10-16. Så gikk jeg tom for eggløsningstester, men på syklusdag 18-19 fikk en liten spotting og veldig mange symptomer på eggløsning (men testet meg ikke). Så testet jeg meg ved en tilfeldighet uken etterpå. Da fikk jeg en veldig positiv eggløsningstest dag 25 av min syklus. Jeg er 7 dager etter eggløsning og er på syklusdag nr 34. Når bør jeg teste? Jeg føler jeg har veldig mange symptomer og har hatt det helt siden dag 18 i syklusen…Er dette vanlig? Er det håp?
 
Eggløsningstester slår ut på hcg og, du sjekket ikke etter graviditet på dag 25? Hadde tatt en test jeg :D
 
Ta en graviditetstest! :)
 
Da kan det være du hadde eggløsning ved den siste testen (eggløsning dagen etter siste positive), la oss si at du fikk negativ eggløsningstest igjen på dag 26. Da var eggløsning ca da, og du er nå 8 dager etter eggløsning i dag. Men da vet du i alle fall at du ikke hadde eggløsning på dag 18-19, for da hadde du enten fått mensen til nå, eller testen vært positiv :)
 
Hadde testet igjen om noen dager :)
Da kan det være du hadde eggløsning ved den siste testen (eggløsning dagen etter siste positive), la oss si at du fikk negativ eggløsningstest igjen på dag 26. Da var eggløsning ca da, og du er nå 8 dager etter eggløsning i dag. Men da vet du i alle fall at du ikke hadde eggløsning på dag 18-19, for da hadde du enten fått mensen til nå, eller testen vært positiv :)
Krysser fingrene for det!! Vanskelig å vente Tusen takk for svar☺️
 
Back
Topp