HJELP :(, se hit

MammaMai2017

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Jeg er 13 dpo idag eller 3+6. Testet positivt på søndag 10 dpo. Dagen etterpå var streken sterkere mens nå 2 dager etter er den ikke såå mye sterkere, men det skal nevnes at jeg tisset 1 time før jeg tok testen. Det har kanskje noe å si så tidlig?

Håper noen kan roe meg litt ned :-( er det noen som har opplevd det samme? At det ikke steg så raskt?

Sender ved noen bilder
ImageUploadedByBV Forum1473222247.990307.jpg
Dette er 10,11,13 progresjon.
ImageUploadedByBV Forum1473222283.487697.jpg
Dette er testen på 11 dpo
ImageUploadedByBV Forum1473222301.213760.jpg
Dette er testen på 13

Hjelp :(

Synes de to siste testene ser like sterke ut jeg. Tenker det er bra dersom du ikke testet på morgenurin den siste testen. Har hørt om flere hvor det har hatt mye å si. :)

Hcg dobler seg annenhver dag, så bare ta det helt med ro. Gå heller til legen å ta hcg blidprøve med 2 dagers mellomrom.

Vært hos legen nå, og slo ut GRAVID der også. Lykke ❤️ så jeg skal kanskje bare legge fra meg de dumme testene og slutte å gi meg selv hodebry. Jeg vet jo at det ikke var morgenurin og jeg er jo bare 13 dpo. Men selv på svært utvannet urin slo maskinen på legekontoret ut positivt, så nå skal jeg prøve å slappe av..❤️❤️

For å ikke være morgenurin så ser den testen helt super ut 13 dpo. Du er nok gravid ja :)

Slutt å teste, så slipper du stresset med usikkerhet og sånn. Stol på kroppen din :)

Back
Topp