hjelp, så flaaaut ...

Mammatoo

Glad i forumet
Guttungen på 3 gikk bort til en fremmed dame i dag og klappet henne godt på magen og sa: "Er det en baby inni der??"

emoticon

*mamma'n ville hjemme seg under bakken et øyeblikk*

Damen svarte: "Neida, jeg er bare tjukk!" 

Edit: Hun var IKKE tjukk, men hadde en liten polstring bare ... 

Hehe :p Gruer meg litt til snuppa begynner sånn :p

Niesa vår så på mannen min når jeg var gravid så spør ho: Har du baby inni der?

Tror mannen tok hintet om at han begynner å få pondus 

Hahaha må jo le og og det hullet i bakken...det er der aldri når man trenger det :p

Regner med hun dama tok det med et smil.
Har selv ei som snart blir tre, så det kan bli spennende å gå ut offentlig hehe.

Haha..ikke noe å bli flau over det da, hadde ikke blitt sur/sjokkert eller noe om en fremmed unge på 3 sa det til meg..hadde det vært en voksen derimot som bare tok feil hadde jeg blitt snurt 

Unger kan si de villeste ting i den alderen så bare å forberede seg

hahahaha.... :) Det der er jo bare søtt... Man kan jo ikke bli fornærmet av en tre åring.. :)

Neida, en 3 åring mener jo ikke noe vondt med det :)
Men sikkert ikke alle og enhver som hadde tatt det med et smil tror jeg ... 

Haha, det der er litt småekkelt ja! :D

Vi var på vei inn i bhg idag, da en møtende mann kom mot oss..Og guttungen pekte å utbrøt "han var kjempestor mamma". :O

Nå er jeg usikker på om han mente om han var stor som i å være lang siden mannen er veldig lang, og ganske kompakt(jeg syns ikke han er tjukk iallfall), eller om han mente tjukk.

Hehehe :p

hehe så sykt kult... Greit når det er et lite søtt barn.

januar for 2 år siden kom det en kollega fra en annen avdeling å sa, ååå så koselig jeg ser det er familieforøkning på gang. - jeg bare... ehh nei, jeg har bare spist litt godt i jula. hahaha. ikke så gøy da, men vi ler ofte av det nå.

Når forloveden var liten og nettopp hadde lært om blomster og bier gikk han bort til en gravid dame på bussen, pekte på magen hennes og sa "JEG vet hva du har gjort!". 

Håper ungen vår tar etter meg istedet :P Jeg løp og gjemte meg bare noen sa hei til meg :P

Back
Topp